مشاوره حقوقي

حق الزحمه وکیل طلاق آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی غرب تهران

حق الزحمه وکیل طلاق آنلاین

 

یکی از مهمترین افرادی که می تواند در حین طلاق به مددجو کمک کند و پرونده طلاق را مدیریت کند. او یک وکیل طلاق است. اغلب به دلیل اینکه طلاق قوانین سخت و پیچیده ای دارد، توضیح قوانین و مقررات برای زوجین به عهده وکیل طلاق است. این گروه از وکلای دادگستری صرفاً روی طلاق و مسائل خانوادگی تمرکز دارند و در آزمون وکالت قبول شده اند. وکیل طلاق شدن به این معنا نیست که نمی تواند به سایر امور حقوقی رسیدگی کند، بلکه به این معناست که خود وکیل می خواهد یکی از حوزه های حقوقی را انتخاب کند و در آن تخصص داشته باشد. یکی از دغدغه هایی که برخی افراد دارند هزینه وکیل طلاق است که در ادامه به آن می پردازیم.

حق طلاق برای زنان

دفاع از طلاق یکی از حقوقی است که زن در صورت توافق مالی یا اخلاقی و وجدان می تواند از شوهر خود بگیرد. حق طلاق عبارت است از حق شوهر برای اقدام به وکالت از طرف همسرش. به موجب این وکالت، زن می تواند در هر زمان (مطلق) یا با داشتن شرایطی (مشروط) از شوهر خود طلاق بگیرد. در بیشتر موارد، برای درک قوانین و مقررات قابل اجرا، باید با یک وکیل طلاق مجرب مشورت کنید. گاهی اوقات زوج ها ترجیح می دهند تمام مراحل طلاق را به یک وکیل واگذار کنند. بهتر است بدانید هزینه وکیل طلاق چقدر است تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. در این مقاله بیشتر در مورد هزینه های وکالت در طلاق صحبت می کنیم. برای اینکه از مشاوره با یک وکیل برای پرونده طلاق خود احساس راحتی کنید، باید در مورد هزینه های وکالت بدانید. گفته می شود.

نکات مهم در مورد حق الوکاله وکالت طلاق

تعدادی از زمینه ها وجود دارد که در مورد مسائل مالی و هزینه های حقوقی توجه ویژه ای را می طلبد. در این قسمت به برخی از این نکات اشاره می کنیم. هنگام انتخاب وکیل، بهتر است تحقیقات خود را انجام دهید و وکیلی را انتخاب کنید که حق الزحمه آن عادلانه باشد. متأسفانه برخی از وکلا پول زیادی می گیرند و شما باید از آنها دوری کنید. اگر وکیل وکالت رایگان از یکی از اعضای فامیل یا بستگان کمتر از درجه سه قبول کند. مرکز مشاوره قضایی، کانون وکلای دادگستری و صندوق دادگستری از ویزا و پرداخت حق بیمه معاف هستند.مبلغ تعیین شده برای حق الوکاله مربوط به کلیه دعاوی و تجدیدنظرخواهی است. بنابراین 60 درصد مبلغ مربوط به فاز اولیه و 40 درصد مابقی مربوط به مرحله اصلاح است. اگر وکیل پرونده ای را پس از نقض حکم به عهده بگیرد، حق الوکاله او نصف حق الوکاله قبل از نقض حکم خواهد بود.