مشاوره حقوقی اداره کار

مشاوره حقوقی اداره کار اصفهان

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی اداره کار اصفهان

 

استخدام وکیل دپارتمان کار و ثبت شکایت علیه کارفرما اقداماتی هستند که باید انجام دهید. ابتدا باید شکایتی را تهیه و ثبت کنید. در این دادخواست باید عناصر مهمی از جمله کلیه شرایطی که باید بر روی کارگر ذکر شود مانند سابقه کار، حق بیمه، اضافه کاری، سابقه کار و … را درج کنید. این بسیار مهم است که کارگران در تجدیدنظرخواهی خود نتوانند همزمان دو یا چند شکایت به اداره کل ارائه کنند و فقط یک شکایت را در اعتراض خود ذکر کنند. برای مثال کارگری که به طور غیرقانونی اخراج شده است نمی تواند همزمان ادعای سابقه کار و بازگشت به کار کند. شما می توانید تمام این موارد را با کمک یک وکیل وزارت کار حل کنید. در گذشته شکایات و دادخواست ها باید شخصاً به وزارت کار ارسال می شد و سپس دادخواست ثبت می شد. اکنون می توانید با مراجعه به سایت وزارت کار ثبت نام کنید. البته باید مدارک مورد نیاز را ارسال و اسکن کرده و آپلود کنید. پس از ثبت مدارک مورد نیاز، زمان رسیدگی به مراجع ذیصلاح وزارت کار از طریق پیامک به فرد اطلاع داده می شود. شما می توانید آن را به راحتی انجام دهید، اما قبل از انجام هر کاری، خوب است که به آن معروف شوید.

مشاوره حقوقی اداره کار اصفهان رایگان

اقرار یکی از ادله دادگاه محسوب می شود و در اثبات روابط شغلی بسیار مؤثر است. فرض کنید کارفرما در ابتدا هرگونه رابطه استخدامی با کارگر را انکار می کند، اما شخصاً مدتی بعد اعتراف می کند که رابطه کاری با کارگر وجود دارد و منجر به ایجاد رابطه صنعتی بین آنها می شود. بخش بزرگی از جمعیت کشور به طور مستقیم یا غیرمستقیم درگیر مطالبات اشتغال و تامین اجتماعی هستند. همه ساله کارفرمایان به ویژه شرکت های نوپا به دلیل عدم آگاهی از قوانین، مقررات و رویه های قانونی و استخدامی و عدم مشاوره حقوقی وکلای بخش کار متحمل خسارات و جرایم قابل توجهی می شوند.

مشاوره حقوقی اداره کار اصفهان اینترنتی

تیم حقوقی ماید شامل وکلای نخبه متخصص در زمینه وکلای بیمه اجتماعی می باشد. از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید با وکلای متخصص بیمه در ارتباط باشید. پیچیدگی قانون بیمه می تواند دریافت حق بیمه شما را با مشکل مواجه کند و کارفرما را مسئول نگه دارد و برای انجام این اقدام قانونی و پیگیری مراحل پرونده باید به یک وکیل متخصص و مجرب در این زمینه اعتماد کنید. وکالت دپارتمان بیمه توسط من عماد نیمرودی، وکیل مجرب و صالح در امور بیمه ای می باشد. لطفا قبل از طرح شکایت از شرکت بیمه ای که وظیفه دارد شما را بیمه کند اما به تعهدات خود عمل نکرده است، مشورت کنید یا پرونده خود را به آنها بسپارید.

مشاوره حقوقی اداره کار اصفهان آنلاین

اولین و اساسی ترین قانون به عنوان استاندارد استخدام، امضای قرارداد کار است. بسته به مقررات قانون کار، قرارداد می تواند به صورت کتبی یا شفاهی باشد. در صورت کتبی بودن قرارداد می توان در صورت بروز سؤالات خاص به آن مراجعه کرد، اما اگر قرارداد شفاهی باشد، اثبات شرایط رابطه استخدامی طرفین مشکل می شود. به همین دلیل است که همیشه توصیه می کنیم هر دو طرف قرارداد کار را به صورت کتبی امضا کنند تا در صورت بروز اختلاف بین کارگر و کارفرما بتوان به آن اعتماد کرد. قرارداد کار شامل شرایط و مقرراتی است که هر دو طرف باید به آنها احترام بگذارند و اجرا کنند.

 

مشاوره حقوقی اداره کار اصفهان رایگان

در قراردادهای کاری اصول و مفاد تنظیم قرارداد باید کاملاً رعایت شود و این اصول و مفاد معمولاً توسط وکلای مجرب و کارشناسان اداری تنظیم می شود. وقتی بحث مطالبات غرامت کارگران مطرح می شود، رابطه بین کارگر و کارفرما مطرح می شود. اصولا اصحاب دعوا وکیلی برای طرح شکایت پیدا می کنند که می تواند تا حد زیادی به آنها کمک کند.

مشاوره حقوقی اداره کار و بیمه در اصفهان

سازمان های تامین اجتماعی نیز مانند هر سازمان دیگری وظایف مهمی در قبال کاربران خود دارند. اشتباه در انجام این وظایف که منجر به تضییع حقوق مردم می شود، زمینه های لازم را برای شکایت در محاکم اداری به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم ایجاد می کند. وکلای بازنشسته وکلایی هستند که تخصص و دانش گسترده ای در زمینه های اداری و حقوقی دارند و می توانند مشکلات موکلان خود را به ساده ترین و سریع ترین راه حل کنند.

وکیل بیمه تامین اجتماعی

همانطور که در بالا ذکر شد هنگام طرح شکایت از تامین اجتماعی ابتدا موضوع شکایت در کمیسیون بدوی و کمیسیون حل اختلاف مطرح می شود. در صورت اعتراض به نتایج رای گیری هیأت، موضوع به دادگاه اداری ارجاع می شود. امور تامین اجتماعی تابع قوانین و مقرراتی است که مردم عادی با آن آشنایی ندارند و برای رسیدن به راه حل نیاز به وکیل تامین اجتماعی دارند. تجربه نشان می دهد که عدم آگاهی از قوانین تامین اجتماعی می تواند موجب تضییع حقوق متقاضیان شود. اگر فردی وکیل متخصص در این زمینه استخدام نکند، متحمل هزینه های زیادی می شود و به نتیجه مطلوب نمی رسد. این مشکل علاوه بر اینکه هزینه های قابل توجهی را برای درخواست کننده به همراه دارد، باعث اتلاف زمان قابل توجهی نیز می شود. بنابراین برای صرفه جویی در وقت و هزینه، پیشنهاد می شود وکیل بگیرید.

 

وظایف وکیل اداره کار

وکیل دپارتمان کار در واقع شخصی است که از کلیه قوانین، حقوق کارگر و کارفرما، بیمه و اطلاعیه های مربوط به وزارت کار اطلاع دارد و قادر به رسیدگی به اختلافات بین طرفین است. وکیل اداره کار در قبال موکل خود (که می تواند کارگر یا کارفرما باشد) وظایف مشخصی دارد که باید انجام دهد. موکل امیدوار است وکیل وزارت کار بتواند اختلاف خود را با طرف قرارداد کار پیگیری کند و مشکلات به وجود آمده بین آنها را به نحوی برطرف کند. مهمترین وظایف یک وکیل دادگستری کار عبارتند از:

 

 

مشاوره حقوقی اداره کار و بیمه تامین اجتماعی اصفهان

زمانی که کارگر یا کارفرما بخواهد شکایت کند باید به اداره کار مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهد. در این صورت در صورت داشتن وکیل، انجام مراحل قانونی شکایت به وزارت کار بر عهده وی خواهد بود. در واقع این وظیفه وکیل وزارت کار است که اقدامات قانونی لازم را برای طرح شکایت از کارگر یا کارفرما از طرف موکل انجام دهد.

مشاوره حقوقی اداره کار در اصفهان تلفنی

از آنجایی که قوانین مربوط به سازمان های تامین اجتماعی گسترده و گاه گیج کننده است، بهتر است قبل از اقدام با یک وکیل بیمه اجتماعی از موسسه حقوقی فرهان تهمه مشورت کنید تا حقوق خود را درک کنید، قوانین را درک کنید و در صورت تمایل پس از امضای قرارداد. یک قرارداد وکالت با ایجاد آن، می توانید تمام کارهای مربوطه را به وکیل واگذار کنید. موسسه حقوقی با همکاری وکلای متخصص در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات برای احقاق حقوق شما می باشد. این آژانس با ارائه وکلای مجرب و حرفه ای به شما کمک می کند تا از حقوق خود در برابر نقض حق چاپ دفاع کنید.

مشاوره حقوقی کار اصفهان

برای شکایت از سازمان تامین اجتماعی و احقاق حقوق خود در مورد یکی از این بیمه ها، باید به دادگاه اداری مراجعه کنید که به شکایات ثبت شده علیه نهادهای دولتی رسیدگی می کند. با این حال، مراجعه به دادگاه و شکایت از یک سازمان دولتی مستلزم دانستن تعدادی از نکات قانونی است. بنابراین توصیه می کنیم قبل از رفتن به آنجا با حداقل یک وکیل متخصص بیمه مشورت کنید.

وکیل دعاوی بیمه

حداقل مدت غرامت بیکاری 6 ماه و حداکثر 50 ماه می باشد. سقف روزانه بیمه بیکاری 55 درصد متوسط ​​دستمزد روزانه بیمه شده است و برای هر نفر زیر نقافر 10 درصد اضافه دریافت می شود اما حداکثر 4 نفر می باشد. مبلغ بیمه بیکاری نباید از حداقل حقوق ماهانه تجاوز کند. توجه داشته باشید که بیمه بیکاری شامل بیمه بیکاری نمی شود و فقط به افرادی پرداخت می شود که به طور غیر ارادی بیکار شده اند، مانند کسانی که در حین کار بیکار شده اند یا مجروح شده اند. کارگران اخراج شده حداکثر تا یک ماه فرصت دارند از طریق کمیته حل اختلاف وزارت کار برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند. این سوال در قالب عدم کنترل بیمه بیکاری در دادگاه اداری بررسی می شود. به این ترتیب بیمه بیکاری برای افرادی که به دلیل ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند، قابل دسترسی خواهد بود.

 

مشاوره حقوقی کار اصفهان تلفنی

لازم به ذکر است که موضوع «بیمه کارفرما» یا بیمه اجباری به اندازه موضوع «حقوق پرداختی کارفرما به کارگر» دارای حواشی متعدد و پیچیده است. البته شناخت این شاخه های مختلف تنها توسط مشاوری با اطلاعات کافی در این زمینه امکان پذیر است. موضوع دیگری که در زمینه مشاوره قانون کار مطرح می شود، بیمه بیکاری است. بیمه بیکاری یکی از بیمه نامه هایی است که در بسیاری از کشورها برای حمایت از بیکاران استفاده می شود. با این حال، شکایات مربوط به بیمه بیکاری نیز می تواند به دلیل عدم هماهنگی در شرایط و استانداردهای پرداخت بیمه، پوشش جامع یا عدم پرداخت مطالبات غرامت ایجاد شود.