مشاوره حقوقی اداره کار

مشاوره حقوقی اداره کار فوری

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته

مشاوره حقوقی اداره کار فوری

 

 

در شرایط عادی حقوق کارگران پس از استخدام پرداخت نمی شود بلکه پس از اتمام کامل یا جزئی پروژه پرداخت می شود. این موضوع باید در قرارداد ذکر شود و طرفین باید آن را رعایت کنند. مبلغی که کارگر برای یک ماه کار دریافت می کند، سالیانه نامیده می شود. دریافت مشاوره در مورد نحوه محاسبه مستمری هنگام انعقاد قرارداد به کارفرمایان و کارمندان کمک می کند تا قوانین را بهتر درک کنند و از ایجاد مشکل جلوگیری کنند. در تمام موارد، حق سنوات باید به طور کامل به میزان ذکر شده پرداخت شود. پرداخت های سالانه تا پایان قرارداد و پروژه ادامه خواهد داشت. حتی اگر کارمند کار را ترک کند یا مستمری دریافت نکند، طبق قانون جدید کارفرما همچنان ملزم به پرداخت مستمری است.

عیدی مرخصی و سنوات

مرخصی و سنوات خدمت کارگران مشمول قانون کار طبق فرمول های مقرر در قانون تعیین می شود. بنابراین فرمول مرخصی کارگران دو برابر آخرین حقوقی است که دریافت کرده اند، اما بیش از سه برابر حداقل حقوق سال مربوطه نمی باشد. وکلای ما به خوبی به اختلافات بین کارگران و کارفرمایان مسلط هستند، آنها از حقوق مربوطه خود در قرارداد با وزارت کار آگاه هستند و می توانند به راحتی در حل چنین مواردی کمک کنند.

 

اداره دعاوی کار

این گونه درگیری ها بین کارگران و کارفرمایان به وجود می آید و به مسائل مختلفی مربوط می شود. در صورتی که قرارداد کارگر و کارفرما به قوانین وزارت کار بی توجهی کند، کارگر می تواند از کارفرما شکایت کند و با وکیل دادخواست ارائه دهد. ما در تمامی مراحل دعوی با کارفرما یا کارگر همکاری خواهد کرد و مشاوره وکالت ویژه خود را در طول پرونده اعمال می کند.

 

مشاوره حقوقی اداره کار فوری

اگر کارفرما هستید و در شهر کرج کار می کنید، بهتر است قبل از عقد قرارداد کار با وکلای ما مشورت کنید. حال، بر خلاف سوالی که در بالا پرسیدیم، اگر کارفرما هستید و کارگران شما شکایت می کنند، باید با یک وکیل متخصص در بخش اشتغال از خود دفاع کنید که تمام نکات را با شما بررسی می کند و بهترین روند ممکن را انجام می دهد. . با تماس با وزارت کار تصمیم بگیرید تا بهترین دفاع خود را انجام دهید. عده ای فکر می کنند ادعای وزارت کار کار آسانی است و هرکسی می تواند آن را انجام دهد، اما این دسته از افراد اشتباه بزرگی کردند و وقتی حکم صادر شد یادشان می آید که امیدوارم با یک وکیل از وزارت کار صحبت کرده باشیم.

 

قرارداد کار منعقد کنید

در ماده 7 قانون کار آمده است: «قرارداد کار قراردادی است کتبی یا شفاهی که در آن کارمند از طرف کارفرما کار موقت یا غیر موقت انجام می دهد و حقوق معینی دریافت می کند. » می توانید از خدمات مشاورین بیمه و قانون کار استفاده کنید. بیایید و قرارداد کار مناسبی را تنظیم کنید تا از تمام حقوق خود بهره مند شوید.

 

محاسبه حقوق اضافه کاری

طبق قانون اضافه کاری و فرمول محاسبه، به ازای هر ساعت اضافه کاری، کارگران باید بیش از 40 درصد دستمزد ساعتی عادی خود را دریافت کنند. بنابراین در محاسبه اضافه کار باید 140 درصد حقوق ساعتی معمولی کارگر به عنوان اضافه حقوق ساعتی آنها در نظر گرفته شود.عمده حقوقی که به کارگر پرداخت می شود، حقوق پایه آنهاست که در ازای خدمات ارائه شده پرداخت می شود. سایر موارد از جمله افزایش حقوق، اضافه کار، زمان مرخصی، کسر سنوات و ساعت کار و … نیز بر اساس حقوق پایه محاسبه خواهد شد.

مشاوره حقوقی اداره کار فوری

طبق ضوابط و مقررات قانون کار، هر وکیل یا مشاوری باید در زمینه حقوق کار و امور مشابه، دانش لازم را داشته باشد، زیرا این قانون مانند قانون مدنی است، یعنی قانون خود گویای تحت نفوذ آنهاست. کار زیادی خواهد داشت، وی گفت: فردی که در حوزه کیفری فعالیت می کند دیگر نیازی به دانستن چیزهای دیگری از جمله بیمه قانون کار یا مشاوره اداری از جمله قانون کار و رویه های کاری ندارد که می تواند ابزار وکیل باشد. یا مشاور در هر مرجع قضایی و غیر قضایی.

دیدگاهتان را بنویسید