مشاوره حقوقی اداره کار

مشاوره حقوقی اداره کار قم

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی اداره کار قم

 

انواع مختلفی از وکلا با تخصص های مختلف وجود دارد، اما وکلای کار مجرب، دانش عمیقی از قانون کار ایران دارند. این به آنها اجازه می دهد تا به طور مؤثر از موکلان خود در دادگاه دفاع کنند و با طرفین دعوی توافق کنند. اگر در نظر دارید یک وکیل استخدامی استخدام کنید، حتماً از آنها در مورد تجربه آنها در رسیدگی به پرونده های مشابه با شما سؤال کنید. همچنین باید از میزان موفقیت آنها مطلع شوید. یک وکیل باتجربه قانون کار می تواند به تمام سوالات مربوط به کار و کارفرمای شما پاسخ دهد و با دانستن اینکه یک وکیل در کنار خود دارید، آرامش خاطر را برای شما فراهم می کند. اداره قوانین کار می‌گوید در صورتی که قرارداد کتبی یا شفاهی کارگر و کارفرما ناقض حقوق کارگر و قوانین کار باشد، این قرارداد قابل اجرا نخواهد بود و قانون از کارگران نیز حمایت می‌کند. درست می شود.

مشاوره حقوقی اداره کار قم تلفنی

وقتی فردی در دوران بازنشستگی فوت می کند و مادام العمر حقوق تامین اجتماعی دریافت می کند، وراث او می توانند تحت یک سری شرایطی که قانون مشخص می کند مستمری خود را دریافت کنند. اما کارشناسان تامین اجتماعی معتقدند برای این کار باید مراحل خاصی را دنبال کنند. وکیل می تواند در این زمینه کمک بزرگی باشد. ماده 1 قانون تامین اجتماعی مقرر می دارد به منظور اجرا و رواج انواع بیمه تامین اجتماعی، سازمان های تامین اجتماعی موضوع این قانون تشکیل می شوند. دلیل تصویب قوانین بیمه کارگران از سوی سازمان های تامین اجتماعی این است که کار در ساختمان یکی از خطرناک ترین مشاغل است و بیمه کردن این افراد بسیار مهم تلقی می شود. در واقع اگر کارگر ساختمانی قربانی حادثه کار شود و کارفرما اگر برای بیمه کارگر اقدامی نشود، بیمه اجتماعی حق بیمه را پرداخت می کند که در این صورت تامین اجتماعی نیز حق بیمه را پرداخت می کند. درست است، بیمه شخصی را دریافت می کند و جریمه هایی را برای کارفرمایان در نظر می گیرد.

مشاوره حقوقی اداره کار قم اینترنتی

به طور خلاصه، پیدا کردن یک وکیل معتبر و حرفه ای در شرکت شما می تواند کلید حل موثر مسائل حقوقی در محل کار باشد. اگرچه وکلا در تهران بسیار زیاد است، اما انتخاب یک وکیل با تجربه و آشنا به قوانین کار ایران مهم است. اگر به دنبال یک وکیل کار تضمینی هستید، به دنبال وکلای پیشنهادی ما نباشید. قبل از تصمیم گیری در مورد مناسب بودن شرایط شما می توانید از مشاوره رایگان تلفنی یا چت آنلاین لذت ببرید.

مشاوره حقوقی اداره کار قم رایگان

از جمله تعهدات کارفرمایان در قبال کارگران بر اساس قانون تامین اجتماعی می توان به پرداخت عیدی فطر، پاداش، حق مسکن، حقوق، حق نفقه، حق اولاد و … اشاره کرد. در صورت عدم پرداخت دستمزد مذکور توسط کارفرما، کارگر می تواند با کمک وکیل تامین اجتماعی از کارفرما شکایت کرده و حقوق خود را استیفا کند.

 

مشاوره حقوقی اداره کار قم آنلاین

نکته مهمی که در این زمینه باید به آن اشاره کرد، اهمیت مستندسازی است. همانطور که اشاره شد، موضوعات مربوط به دستمزد، حقوق و مزایا، موارد پیچیده حقوق کار هستند. در این صورت تنها راه اثبات حقوق کارفرما و کارگر استفاده از اسناد مختلف مانند فیش حقوقی و اسناد پرداختی است. برای این کار باید تمامی مدارک را در مراحل اولیه مشاوره در این زمینه ارائه دهید. ما با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه بیمه های اجتماعی، روابط کار و امور مالی و اداری آماده ارائه خدمات زیر می باشد: ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی، سمینارها و آموزش های کارآفرینان و کارآفرینان. اشخاص حقیقی. وکیل کار به کسی گفته می شود که در موارد مربوط به تخلفات دستمزد و ساعت کاری، سابقه کار و سایر مسائل محل کار در وکالت کارمندان تخصص دارد. آیا در حال بررسی شکایت از کارفرمای خود هستید یا می خواهید بدانید که آیا پرونده ای وجود دارد؟ صحبت با یک وکیل کار اولین قدم خوب است.

 

مشاوره حقوقی اداره کار قم در شمال غرب

بسته به مدت زمان پرداخت حق بیمه در حین کار، یک فرد می تواند بین شش تا پنجاه مقرری بیمه بیکاری دریافت کند. حال اگر کارگری مشمول بیمه بیکاری باشد اما سازمان تامین اجتماعی از پرداخت بیمه بیکاری امتناع کند، مردم حق دارند به سازمان تامین اجتماعی شکایت کنند. افراد هنگام طرح شکایت تامین اجتماعی در دادگاه اداری به یک وکیل تامین اجتماعی برای نظارت بر پرونده آنها و ایجاد بیمه بیکاری شخصی نیاز دارند.

 

مشاوره حقوقی اداره کار قم فوری

آره. سابقه بیمه حضور وکیل و جلب نظر وی برای جلوگیری از تصمیم گیری مغایر با قوانین و واقعیات توسط دادگاه بسیار ضروری است. وکلای بازنشسته یا مجرب بیمه با تخصص و تجربه در این زمینه مناسب ترین رویکرد را برای دفاع از موکلان خود اتخاذ می کنند و بهترین نتیجه را برای پرونده خود به دست می آورند. وکیل بیمه و قانون کار به فردی گفته می شود که در زمینه قانون کار اداری، بیمه و کلیه ابلاغ ها دارای دانش و تجربه کافی باشد.

مشاوره حقوقی اداره کار در قم

علاوه بر روش‌های نتیجه‌گیری سریع مانند مشاوره آنلاین یا تلفنی، مشاوره حضوری نیز بسیار مؤثر است. همانطور که می دانید ارتباط چهره به چهره به شما این امکان را می دهد که موضوع را بهتر درک کنید، صحبت های وکیل را درک کنید و سوالاتی را که در حال حاضر ذهن شما را درگیر کرده است بپرسید. در واقع در ماده 10 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دادگاه های اداری، دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به تصمیمات و اقدامات واحدهای دولتی از جمله سازمان تامین اجتماعی را دارند.

 

 

مشاوره حقوقی اداره کار قم حضوری

وکیل تامین اجتماعی بدون حضور شما به طور کامل به امور مربوط به شکایت از سازمان رسیدگی می کند، بنابراین مراحل شکایت از سازمان را به شما می گوییم: افرادی که می خواهند شکایت کنند باید با وکیل بیمه تماس گرفته و از سازمان شکایت کنند. پس از ثبت شکایت، باید تصریح شود که دادگاه فقط به صورت رسمی به این شکایات رسیدگی می کند و پس از رسیدگی، تصمیم مقتضی در مورد شکایت ارائه شده اتخاذ می کند. در صورتی که دادگاه پس از رسیدگی تشخیص دهد که تصمیم سازمانی که کمیته گرفته است صحیح و قانونی است، باید آن را تأیید کند. در صورتی که پس از رسیدگی مشخص شود تصمیم مذکور غیرقانونی است، باید تخلف را رد و تا رسیدگی مجدد و اتخاذ تصمیم جدید، اجرای رای اولیه را متوقف کند.

مشاوره حقوقی اداره کار و بیمه قم

در صورتی که کارفرما از پذیرش لیست بیمه یا پرداخت حق بیمه تمام یا بخشی از کارکنان خود امتناع کند، طبق قانون کار به صندوق تامین اجتماعی جریمه خواهد پرداخت. در صورت عدم پرداخت حق بیمه کارکنان، جریمه ای معادل 2 درصد از کل حق بیمه ماهانه و حق بیمه بیکاری در نظر گرفته می شود. در این صورت جریمه مذکور پس از تایید بدهی کارفرما و پس از عدم پرداخت بیمه قابل محاسبه است.

مشاوره حقوقی اداره کار و بیمه تامین اجتماعی قم

تذکر مهم: لازم به ذکر است با رعایت مفاد تبصره 2 ماده 16 آیین نامه مذکور از تاریخ تصویب این آیین نامه هر فردی که نسبت به موضوع بند (2) ماده شکایت نماید. (10) آئین نامه مهلت مقرر: بر اساس این حکم برای اتباع سه ماه و برای مقیم خارجی سه ماه از تاریخ. اما این دعوا به دلیل امنیت شغلی موکل دارای عوارض زیادی است. برای شکایت از کارفرما یا سازمان تامین اجتماعی بهتر است از یک وکیل تامین اجتماعی که با قوانین کار آشنا است در دادگاه اداری کمک بگیرید. علاوه بر این، یک وکیل متخصص در تامین اجتماعی می تواند به موکلان خود به لطف مشاوره های خود به راحتی در احقاق حقوق خود کمک کند. به عنوان مثال، بسیاری از پرونده ها بدون مراجعه به دادگاه های اداری حل و فصل می شوند. در چنین مواردی وکلا می توانند با نامه نگاری و پیگیری مجاری قانونی مناسب حقوق موکل خود را احقاق کنند.

 

 

وکیل بیمه چیست؟

یکی از بحث ها و دعاوی بین کارگران و کارفرمایان مربوط به بیمه است. ممکن است کارفرما بیمه نداشته باشد یا خود کارگر بگوید نمی خواهد بیمه بخرد. این باعث جریمه برای کارفرما خواهد شد. وکلای بیمه در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. تا به شما کمک کند و راه حل هایی را به شما ارائه دهد تا به راحتی روند پرونده شما را ادامه دهید یا اینکه وکلای بیمه خودشان این کار را برای شما انجام می دهند.

مشاوره حقوقی اداره کار قم

شکایت کارفرمایان و کارگران در بخش بیمه یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به وجود می آید. این شکایات اغلب به دلیل اختلاف نظر در مورد نوع پوشش، مبلغ پرداختی یا عدم پوشش کافی برای کارگران ایجاد می شود. در برخی موارد، کارفرمایان به منظور کاهش هزینه ها و افزایش سود، به کارکنان خود پوشش ارائه نمی دهند. این موضوع می تواند کارگران را با مشکلات جدی مواجه کند زیرا در صورت بروز حادثه ناگوار بیمه نیستند و باید هزینه های درمانی را خودشان تقبل کنند.