مشاوره حقوقی انحصار وراثت

مشاوره حقوقی انحصار وراثت آنلاین

مشاوره حقوقی انحصار وراثت حضوری

مشاوره حقوقی انحصار وراثت آنلاین

 

 

گواهی انحصار وراثت گواهی صادره از سوی کمیته حل اختلاف است که در آن فهرست وراث قانونی متوفی و ​​میزان سهم ترکه ای که هر یک از ورثه به ارث می برند طبق قانون و شرع تعیین می شود.

 

مشاوره حقوقی انحصار وراثت آنلاین

در صورتی که وراث متوفی قصد شرکت در مراحل اداری، حقوقی و مالی جهت اخذ گواهی انحصار وراثت را نداشته باشند، می توان با وکیل انحصار وراثت در تهران تماس گرفت تا وکیل در انحصار وراثت با گواهی محدودیت وراثت به نام ورثه در طی مراحل اخذ وراثت. لازم به ذکر است که در صورت یافتن وکیل غیر متخصص در امور ارث و انحصار ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا گواهی انحصار دریافت شود و یا اشتباهاتی در لیست وراث قانونی و سهام آنها نمایان شود. میراث. به طور کلی، این بند از قانون امور عرفی ناظر بر اعتبار گواهی انحصار موروثی صادره از مراجع ذیصلاح کشور متوفی در مورد خارجی یا انحصار وی است. منوط به احراز صدور آن و تابع ضوابط و مقررات مربوط به اعتبارات اسنادی صادره در خارج از کشور است که در قانون مدنی نیز آمده است.

 

مشاوره حقوقی انحصار وراثت آنلاین

طبق ماده 370 قانون عرفی، پس از صدور گواهی انحصار وراثت، ورثه و ذی نفعان حق دارند به استناد گواهی صادره، اموال و حقوق طلبکار متوفی را از متصرف یا مدیون استیفا کنند. البته نباید فراموش کرد که در صورت تعدد ورثه، اموال و دیون مورد ادعا باید به شخصی که توسط همه وراث شناخته شده است منتقل شود. در واقع اموال مورد ادعا بین وراث و ذینفعان دارای حق مالکیت مشترک است و توقیف مالکیت مشترک بدون رضایت همه شرکا امکان پذیر نیست.

مشاوره حقوقی انحصار وراثت آنلاین

ذینفعان با دریافت درخواست تحدید وراثت از کمیته حل اختلاف این اختیار را دارند. وصیت به دلایلی از قبیل تعداد باقیمانده وراث متوفی یا اعتراض به پدر بودن متوفی یا اختلافات در مورد ازدواج زوجه که در دادخواست ادعا شده یا منشا ازدواج یا طلاق وی.

ورثه گاهي و وراث ذيربط متوفي

طلبکاران متوفی

وصی که به وصیت شخص متوفی موفق می شود.

شخصی که از اثبات وارث بودن خود و به ارث بردن آن سود می برد.

وصی این اختیار را دارد که مطابق میل متوفی عمل کند.

مشاور حقوقی هر یک از اشخاص فوق.

وراث بدون همکاری ارث را در انحصار خود در می آورند

در خصوص موضوع وراث غیر همکار، در صورتی که وکیل انحصار وراثت شما متعلق به گروه حقوقی دادسو باشد، می توانید گواهی انحصار وراثت را بدون حضور، تایید و همکاری کلیه وراث به روش های زیر اخذ نمایید: روش قانونی با وکالت توسط ورثه.

 

دیدگاهتان را بنویسید