مشاوره حقوقي

مشاوره حقوقی تلفنی در تهران

مشاوره حقوقی تلفنی در تهران

مشاوره حقوقی تلفنی در تهران

 

مشاوران حقوقی اساسا وکلایی هستند که به شرکت ها و سازمان ها یا افراد بزرگ مشاوره حقوقی می دهند. ممکن است به آنها «مشاور داخلی»، «مشاور داخلی» یا «مشاور سازمانی» گفته شود. مشاوران حقوقی معمولاً در شاخه خاصی از قانون تخصص دارند. آنها می توانند مشاوره حقوقی در مورد اختلافات استخدامی یا قراردادی، مسائل مربوط به غرامت، ادعاهای آزار و اذیت یا سایر درگیری های محل کار ارائه دهند. آنها همچنین مشاوره حقوقی کلی در مورد تصمیمات شرکتی در مورد توسعه شرکت، ادغام کسب و کار و اقدامات مشابه ارائه می دهند. مشاوره حقوقی چیست؟ ممکن است در جریان فعالیت شرکت ها و سازمان ها دعاوی مختلفی به وجود بیاید.  در این مرحله، آنها دیگر با قوه قضاییه قرارداد ندارند، بلکه از مشاوران حقوقی کمک می گیرند. اگر مشاور حقوقی مجوز فعالیت به عنوان وکالت شرکت را داشته باشد، مشکل را حل می کند.

 

 

مشاوره حقوقی آنلاین در تهران

 

در نهایت توجه به وجود انبوه پرونده ها در دادگاه ها بسیار حائز اهمیت است و بدیهی است که در صورت افزایش حجم کار، خطا و تاخیر در دادرسی اجتناب ناپذیر است. همانطور که در بالا ذکر شد، اساساً وقوع اختلاف با حضور مشاوران حقوقی غیرممکن و محدود است و به محض بروز اختلاف و مسائل حقوقی، احتمال بروز اختلاف با حضور مشاوران حقوقی و وکلا وجود دارد. از این رو سیستم قضایی کشور نیز از حضور پررنگ وکلا و مشاوران حقوقی در معاملات مالی و قراردادی استقبال می کند.

 

 

مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی

 

یکی از تفاوت های وکلا و مشاوران حقوقی این است که فارغ التحصیلان دانشکده حقوق می توانند به عنوان مشاور حقوقی در سازمان های دولتی مشغول به کار شوند، در حالی که وکلا می توانند با قبولی در آزمون وکالت، پروانه وکالت را دریافت کنند. تفاوت دیگر وکیل و مشاور حقوقی این است که مشاور حقوقی نمی تواند در شرکت رسمی که در آن فعالیت می کند استخدام شود. او قرارداد را بر اساس ساعات کار در شرکت امضا کرد. یکی از مهم ترین تفاوت های وکلا با مشاوره حقوقی این است که مشاوران حقوقی می توانند به افراد و شرکت های مختلف مشاوره دهند، اما عموماً وکلا به افراد در زمینه های جرم و جنایت مشاوره می دهند. بنابراین می توانید در هر زمینه حقوقی از مشاوران حقوقی ما مشاوره بگیرید.   مشاور حقوقی باید تمام تعهدات، خسارت ها، اختیارات، فسخ ضمانت و شرایط قرارداد را در پیش نویس مستند کند. نباید اجازه ابهام به کارفرما بدهد. همچنین باید قوانین را در نظر بگیرد، زیرا نادیده گرفتن قوانین در هر قراردادی موجب زیان آن می شود.

 

بهترین مشاوران حقوقی چه ویژگی هایی دارند؟

1- آشنایی و آگاهی کامل از کلیه قوانین مرتبط با مسائل حقوقی:

مشاوران حقوقی باید به حقوق بازرگانی، قوانین تجارت، قوانین و مقررات مربوط به برندها، علائم تجاری و برنامه ریزی صنعتی و همچنین روش های درخواست، ثبت شرکت و تغییرات و غیره درک و تسلط عمیق داشته باشند.

 

2- قدرت سخن گفتن و اقناع بالا.

یکی از ویژگی هایی که یک مشاور حقوقی خوب را از سایر مشاوران این حوزه متمایز می کند، قدرت و قانع کننده بودن کلام است که بسیار حائز اهمیت است.

 

  1. احساس مسئولیت و دلسوزی:

وکلا، کارشناسان و مشاوران حوزه حقوقی در قبال موکلین خود وظیفه مدنی دارند و مشاور حقوقی خوب فردی دلسوز و مسئولیت پذیر است.

 

4- امکان ساده سازی مسائل حقوقی:

ساده‌سازی مسائل حقوقی هنری است که با تجربه و آگاهی از آخرین قوانین و مقررات به دست می‌آید و بهترین مشاوران را از بقیه جدا می‌کند.

 

5- عدالت و انصاف را رعایت کنید:

بی طرفی، انصاف و عدم قضاوت از ویژگی های مهم مشاور حقوقی است.

 

6- قدرت تصمیم گیری بالا:

تصمیم گیری خوب و شفاف بودن مبانی حقوقی یکی از ویژگی های یک مشاور حقوقی خوب است.

 

  1. جسور و شجاع:

شجاعت، قاطعیت، اخلاق و ملایمت از ویژگی های یک مشاور حقوقی خوب است.

مشاور حقوقی به شخصی اطلاق می شود که در زمینه های حقوقی مانند قراردادها، حل اختلاف و دعاوی از طریق دانش حقوقی، اصول و خدمات حقوقی به شرکت ها و اشخاص حقیقی مشاوره می دهد. در مورد مسائل حقوقی، برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، لازم است با مشاور حقوقی مشورت کنید. چنین فردی با تسلط بر قوانین و تجربه خود می تواند به افراد کمک کند تا انتخاب های خوبی داشته باشند و از آسیب دیدن آنها جلوگیری کند. گروه حقوقی سفیر صلح با ارائه مشاوره حقوقی آنلاین، تلفنی و حضوری آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

مشاوره حقوقی تلفنی در تهران

مشاور حقوقی باید قراردادهای رد و بدل شده بین فرد و شرکت را بررسی کند. او موظف است به بهترین منافع و نتایج برای شرکت دست یابد.

مشاوران حقوقی عمدتاً در چه زمینه هایی فعالیت می کنند؟

1- موضوعات قرارداد:

برای قراردادهایی که شرکت مشاور حقوقی طرف آن است، مشاور حقوقی بررسی های لازم را انجام داده و نظرات مهمی را بیان می کند. ضمناً گاهی این شخص مسئولیت تهیه پیش نویس قرارداد را برعهده دارد و گاه در برخی از شرکت ها تنها با تایید و امضای مشاور حقوقی قرارداد نهایی می شود. علاوه بر این، مشاور حقوقی ممکن است در یک یا چند موضوع خاص تخصص داشته باشد و به کاربران آن موضوعات خدمات ارائه دهد. درک صحیح از قانون و آشنایی با روند دادرسی از الزامات هر مشاور حقوقی است. اطلاعات مربوط به کار شخصی یا شرکتی باید فاش شود.

 

چرا مشاوره حقوقی مهم است؟

چرا باید از مشاوره حقوقی استفاده کنیم؟ چرا باید با کارشناسان حقوقی و وکلا مشورت کرد؟ در تمام پرونده های کیفری، حقوقی، قضایی، خانوادگی و غیره، افراد کمی می دانند که چگونه از حقوق خود محافظت کنند، چگونه می توانند حقوق خود را پس بگیرند، یا از رویه ها اطلاع دارند. این امر اهمیت مشاوره حقوقی را برجسته می کند. همانطور که همه می دانیم در زندگی امروزی و جامعه مدرن، اکثر مشاغل تخصصی هستند و برای تکمیل نیاز به نیروی متخصص دارند.

دیدگاهتان را بنویسید