مشاوره حقوقي, مشاوره حقوقی جرایم اینترنتی

مشاوره حقوقی جرایم اینترنتی تلفنی

مشاوره حقوقی انحصار وراثت حضوری

مشاوره حقوقی جرایم اینترنتی تلفنی

 

 

پدیده ای که منجر به آزار و اذیت و نادیده گرفتن حقوق مردم در فضای مجازی می شود به جرایم رایانه ای معروف است. این جنایات به اشکال مختلف و به اشکال مختلف رخ می دهد. در نظر بگیرید که میلیاردها کامپیوتر و گوشی هوشمند در سراسر جهان وجود دارد که به اینترنت متصل هستند. با استفاده از این ابزارها می توانید آنلاین شوید و پرداخت های بانکی را انجام دهید. با این حال، از آنجایی که هویت افراد در این فضا پنهان است، همیشه افرادی هستند که از دیگران سوء استفاده می کنند.

 

انتخاب بهترین مشاوره حقوقی جرایم اینترنتی تلفنی

 

بیوگرافی و نقل قول از چندین وکیل

هزینه مشاوره اول

پیشنهادات متنی از چندین وکیل متخصص در کار آنها

نظر سایر کاربران در مورد وکلا

هزینه ماوره برای ثبت شکایت جرایم اینترنتی و سایبری چقدر است؟

هزینه استخدام وکیل برای تشکیل پرونده جرایم سایبری معمولاً درصدی از مبلغ ادعا است. فضای مجازی، سیستم‌های رایانه‌ای و بسترهای رسانه‌ای، تغییرات مثبتی را در جامعه ایجاد کرده و مبنایی شده است که مجرمان بر اساس آن می‌توانند اعمال مجرمانه مختلفی را انجام دهند. این جرایم رایانه ای انواع مختلفی دارند که به برخی از آنها اشاره کردیم. اینها شامل رفتار مجرمانه مانند آزار و اذیت، توهین و افترا، انتشار، تقلب و نقض قوانین کپی رایت است. از دیگر ویژگی های وکیل متخصص در جرایم رایانه ای می توان به نکات زیر اشاره کرد:

از راهکارهای قانونی مناسب استفاده کنید

تمامی مراحل شکایت را بدانید و آن را به مرجع قضایی آشنا تحویل دهید

مسئولیت پذیر، دلسوز

آگاهی از کار

به موقع

صبر

شجاع و نترس

مشاوره حقوقی جرایم اینترنتی تلفنی

یکی از مهمترین مسئولیت های یک وکیل جرایم سایبری خوب داشتن مهارت کافی در زمینه فناوری ارتباطات است. بنابراین وکیل خوب وکیلی است که بتواند با تسلط کامل بر قانون پیشنهادی و دانش خود به تمامی پرونده های حرفه ای رسیدگی کند. و همچنین مهارت هایی مانند مهارت های ارائه قوی و گویش مناسب برای حفظ حقوق مشتری. اهمیت مهارت های شفاهی به حدی است که در برخی موارد مدارک و مطالب موجود در پرونده می تواند ادعای متقاضی را ثابت و تایید کند، اما متقاضی قادر به اثبات ادعاها و اظهارات خود نیست. یک وکیل ماهر می تواند از قدرت کلمات و دانش برای شکل دادن به نتیجه یک پرونده به نفع موکل خود استفاده کند.

 

مشاوره حقوقی جرایم اینترنتی و سایبری تلفنی

برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی

برداشت غیرقانونی از حساب های بانکی بدون مجوز را می توان حادثه ای دانست که هر چند روز یک بار برای هر فردی اتفاق می افتد. از آنجایی که بیشتر کار و خرید افراد با کارت بانکی انجام می شود، امکان لو رفتن شماره کارت و حساب کارت وجود دارد. سطحی به حدی بالا که این نوع جرایم یکی از رایج ترین جرایم در اینترنت محسوب می شود.

 

آزار و اذیت آنلاین

گاهی اوقات شخصی برای ایجاد مزاحمت برای دیگران یا برای لذت بردن خود کاری را انجام نمی دهد که نباید انجام دهد، مثلاً شماره تلفن قربانی را به عنوان فروشنده ماشین در بخش تبلیغات پخش می کند، علاوه بر اینکه دائماً دیگران را آزار می دهد. فراهم کردن وسیله ای برای قربانیان به گونه ای که آنها خسته شده و چاره ای جز شکایت از جرایم سایبری نداشته باشند، زیرا قربانیان اغلب این مجرمان را نمی شناسند. همچنین ضابطان دادگاه ها و دادسراهای مذکور از بین قضات با آگاهی لازم از امور فناوری اطلاعات انتخاب می شوند.

 

مشاوره حقوقی جرایم اینترنتی تلفنی

تفاوت اصلی کلاهبرداری آنلاین با کلاهبرداری سنتی این است که در کلاهبرداری سنتی، رابطه مستقیمی بین کلاهبردار و قربانی وجود دارد که باعث می‌شود طرف مقابل به تاکتیک‌های فریبنده کلاهبردار بیفتد، در حالی که در کلاهبرداری آنلاین جرم است. ماده 12 قانون جرایم رایانه ای جرم سرقت رایانه ای را چنین تعریف می کند: سرقت غیرقانونی داده های دیگران و داده ها متعلق به مالک است و شرایط این جرم باید رعایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید