مشاوره حقوقي, مشاوره حقوقی مالیات

مشاوره حقوقی مالیات در تهران

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی مالیات در تهران

 

 

یکی دیگر از راه های دریافت مشاوره مالیاتی و رفع موانع مربوط به آن، انجام مشاوره مالیاتی تلفنی است. تماس با یک متخصص مالیاتی یا مشاور مالیاتی یکی از ارزان ترین راه های دریافت مشاوره مالیاتی است. به سادگی از طریق تلفن همراه یا تلفن ثابت با مشاور مالیاتی در ارتباط باشید و مشکلات و سوالات مالی و مالیاتی خود را از راه دور حل کنید. به همین منظور قانونگذار برخی از افعال و حذفیات را در قانون مالیات های مستقیم جرم انگاری کرده است. این قانون جرایم مالیاتی را به دو دسته تقسیم می‌کند: غیرقابل گذشت و غیرقابل گذشت. رسیدگی به جرایم قابل گذشت در این قانون به تشخیص سازمان امور مالیاتی واگذار شده و حکم به صورت جزای نقدی می باشد.

 

 

مشاوره حقوقی مالیات در تهران

شاید از شما سوال شده باشد که مشاوره مالیاتی برای چیست، آیا من هنوز به مشاوره مالیاتی نیاز دارم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که صاحب هر کسب و کاری مشمول قوانین مالیاتی و زمینی نیاز به مشاوره دارد. مسلماً استخدام یک مشاور مالیاتی تنها راه نجات کسب و کار شما از مالیات های پرهزینه است. با کمک یک مشاور مالیاتی خوب، کلیه اسناد، صورت های مالی و قراردادهای شما بررسی می شود و راهکارهای مالیاتی برای کاهش هزینه های مالیاتی پیشنهاد می شود. در واقع، مشاوران مالیاتی می توانند در شرایط زیر به صاحبان مشاغل کمک کنند:

ارائه مشاوره مالیاتی به پزشکان، بیمارستان ها و مراکز درمانی؛

ارائه مشاوره مالیاتی به فعالان اقتصادی، شرکتهای دولتی و غیردولتی.

مشاوره مالیات بر ارث؛

مشاوره مالیاتی مربوط به تراکنش های بانکی؛

مشاوره مالیاتی املاک و مستغلات؛

مشاوره مالیاتی در املاک خالی؛

مشاوره مالیاتی در خرید و فروش طلا، سکه، ارزهای دیجیتال و هر ارز پولی؛

و همچنین کلیه مباحث مربوط به مالیات و حل کلیه سوالات و پرونده های مالیاتی.

با توجه به این موضوع، اگر درگیر چنین جرم سنگینی هستید، لازم است در هنگام انتخاب وکیلی که علاوه بر تمرکز بر جنبه های مالیاتی، در زمینه مشاوره حقوقی کیفری نیز تخصص داشته باشد، مشاوره بگیرید. در قسمت تماس می توانید مشاوره مالیاتی را از طریق تلفن درخواست کنید. این روش کوتاه ترین زمان ممکن را برای دریافت مشاوره مالیاتی فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید