مشاوره حقوقی اداره کار

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی رایگان

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی رایگان

 

برای طرح دعوی ابتدا باید رابطه بین کارفرما و کارمند را اثبات کنید و ثانیاً مدارک لازم برای اثبات مزایا و حقوق ادعا را داشته باشید. مجموعه، افراد مجرد نمی توانند این مدارک را جمع آوری کنند، بنابراین برای این کار به یک وکیل حرفه ای نیاز دارند. برای دریافت حقوق خود از کارفرما، باید با وکیل وزارت کار تماس بگیرید و علیه کارفرمای خود شکایت کنید. در این صورت برای شکایت باید از حقوق خود آگاه باشید. اغلب متوجه می شویم که بسیاری از کارگران حتی بدیهی ترین حقوق خود را نمی دانند که در این صورت کلاه بر سر آنها گذاشته می شود.

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی شبانه روزی رایگان

 

مبنای حل و فصل اختلافات کارگری چیست؟ در پاسخ به این سوال باید افزود: طبق ماده 157 قانون کار، کمیته های حل تعارض (این کمیته ها به عنوان مرجع رسیدگی به شکایات عمل می کنند) وظیفه حل و فصل شکایات و اختلافات بین کارگران و کارفرمایان را بر عهده دارند. کارفرما. هستند) و کمیته های تشخیصی (این کمیته ها اولین مرجع را تشکیل می دهند).

 

مشاوره حقوقی اداره کار اینترنتی رایگان

موضوع مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، مربوط به اختیارات هیأت حل اختلاف است. اختیارات این کمیسیون ها به شرح زیر است:

1/ بررسی مغایرت های ناشی از تدوین طرح طبقه بندی مشاغل.

2- رسیدگی به ایرادات وارده به تصمیمات کمیته ارزیابی در زمان های تعیین شده.

3/ بررسی درخواست کتبی بیمه شده در مهلت مقرر جهت یافتن دلایل موجه عدم اعلام بیکاری.

 

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی رایگان شبانه روزی

ابتدا باید توجه داشت که در صورت بروز تعارض بین کارگر و کارفرما، وزارت کار مرجع صلاحیت حل اختلاف است. از آنجایی که بازرسان وزارت کار هیچ صلاحیت قضایی ندارند (آنها قاضی نیستند)، کنترل کمتری بر قوانین و مقررات مربوطه دارند. بنابراین لازم است قبل از هر اقدامی از مشاوره اداره کار بهره مند شوید و حتی در صورت لزوم از وکیل اداره کار برای رسیدگی به مسائل حقوقی که در رسیدگی به اختلافات با آن مواجه می شوید به اداره کار مراجعه کنید.

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی رایگان اینترنتی

بیشتر مسائلی که باعث اختلاف بین کارگران و مدیریت می شود مربوط به حقوق معوقه و یا حتی اخراج ناگهانی کارفرما است. وقتی کارگری تصمیم می گیرد علیه کارفرمای خود شکایت کند، اولین چیزی که باید هنگام مراجعه به دادگاه یا استخدام وکیل ارائه دهد، اثبات رابطه کاری است. این رابطه را می توان با موارد زیر اثبات کرد: صورتحساب بانکی، اسناد حقوقی و غیره. امضای قرارداد یکی از مهمترین و مهم ترین وظایف هر دو است. وکیل دپارتمان کار مجرب و مجرب، وکیلی است که اطلاعات کافی و بالاتر از همه تجربه لازم را در امور بیمه، قانون کار و … داشته باشد و به شعب مختلف اداره کار آگاهی و دسترسی کامل داشته باشد. وکلای مجرب و شایسته وزارت کار دارای پرونده های حقوقی موفق زیادی در این زمینه هستند و مایلند حرفه ای ترین و مطمئن ترین خدمات حقوقی را به عموم مردم ارائه دهند تا مراحل رسیدگی در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

 

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی رایگان شبانه روزی

در مواد 2 و 3 قانون کار تعریف رابطه کارفرما و کارمند مشخص شده است. به عبارت دیگر، کارگر برای کارفرما کار می کند و در ازای آن کارفرما باید حقوق او را بپردازد (طبق ماده 3: کارگر شخصی است که در ازای دریافت مبلغ معینی قول انجام کار معینی را می دهد. کارفرما. همچنین یک شخص حقوقی یا شخصی است، بسته به نیاز آن، کارمندان (کارگران) برای کاری که انجام می دهند دستمزد دریافت می کنند). در بسیاری از دفاتر، شرکت ها، موسسات، ما

قرارداد استخدام :

دوره آزمایشی در قرارداد کار با مدت معین یا برای یک شغل خاص چگونه پیش بینی می شود؟

آیا در قانون کار مقرراتی در مورد عنوان قرارداد کار آزمایشی نیز پیش بینی شده است؟

آیا کارفرما می تواند قرارداد دائم فردی را به صورت یک طرفه اصلاح کند و آن را به قرارداد موقت تبدیل کند؟

آیا قرارداد کار موقت اگر چندین بار تمدید شده باشد می تواند به قرارداد دائم تبدیل شود؟

آیا طرفین قرارداد می توانند به توافق برسند و مزایای کمتری نسبت به آنچه در قانون کار و مقررات مربوطه پیش بینی شده است در نظر بگیرند؟

آیا قرارداد کار ساعتی یک قرارداد کاری است که ماده 7 قانون کار شامل آن می شود؟

آیا امکان انعقاد قرارداد کار موقت در یک رویداد دائمی وجود دارد؟