مشاوره حقوقی اداره کار

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی شبانه روزی

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی شبانه روزی

 

چه زمانی به نظر حقوقی از اداره کار نیاز داریم؟ > این سوالی است که می خواهیم به آن پاسخ دهیم. البته همه افراد پس از اتمام تحصیلات و یا کسب تخصص در هر زمینه ای با هدف درآمدزایی و داشتن زندگی خوب شروع به کار می کنند. در نظام حقوقی کنونی ایران، زمانی که افراد در شرکت‌های خصوصی یا کارفرمایان خصوصی کار می‌کنند، روابط آن‌ها تابع قانون کار مصوب 1369 می‌باشد و به دلیل نیاز مبرم به اشتغال و معیشت، کارگران خود را از نظر کارفرمایان در جایگاه پایین‌تری نسبت به کارفرمایان می‌بینند. کار و روابط کاری قانونگذاران با تصویب قوانین کار سعی در حمایت از کارگران و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی دارند.

 

مشاوره حقوقی اداره کار اینترنتی شبانه روزی

در بیشتر موارد، قوانین کار اداری به کارگران مزایا و حقوق بیشتری نسبت به کارفرمایان می دهد. بنابراین قانون کار حاوی قوانین پرکاربردی برای حمایت از رفاه کارگران است، اما متأسفانه اکثر کارگران مزدبگیر حتی کسانی که سابقه کار بالاتری دارند از این قانون و حقوق خود بی اطلاع هستند و از رفاه کارگران بی اطلاع هستند. . بیشتر شرایط منجر به اختلال در کار کارگران و محرومیت از حقوق طبیعی آنها می شود. اگرچه لازم است قبل از هرگونه فعالیتی با سازوکارهای قانونی و حمایت های قانونی، کارگران و کارهای مرتبط با آن را درک کنید تا از اطلاعات نادرست جلوگیری شود. قبل از عقد هر نوع قرارداد کاری بهتر است از کارشناسان موضوع مشاوره لازم و حرفه ای اخذ شود تا با عقد قرارداد ناقص ضرری به ما وارد نشود.

مشاوره حقوقی اداره کار رایگان شبانه روزی

بهترین وکیل کار در تهران، کارشناس حاذق و با تجربه می باشد که می تواند به کارگران تهران و شهرستان مشاوره داده و در صورت نیاز وکالت دهد. این وکیل دارای دانش عمیقی از قانون کار ایران است و می تواند به کارگران در حل اختلافات کاری خود با کارفرمایان کمک کند.

 

تعلیق قرارداد کار:

سازمان تامین اجتماعی برای چند تن از کارگران یک واحد کاری حکم بازنشستگی صادر کرد که منجر به بر هم خوردن روابط کارگر و کارفرما شد. وقتی که ماه ها بعد سازمان به دلیل اینکه کارگران واجد شرایط بازنشستگی نیستند، حکم بازنشستگی خود را لغو می کند، چه مسئولیتی دارد؟

آیا فروشگاه باید کارگران فوق را دوباره استخدام کند؟

آیا کارگران در طول مرخصی بدون حقوق حق دارند از مرخصی استحقاقی برخوردار شوند؟

اگر کارگری در پی شکایت کارفرما بازداشت و محکوم شود، آیا می توان از هم پاشیدگی رابطه را جدایی تلقی کرد؟

اگر کارگری توسط مراجع ذیصلاح دستگیر شود اما پس از مدتی با قرار وثیقه موقتاً تا محاکمه آزاد شود، آیا کارفرما موظف است که او را به کار اعاده کند؟

کارگری مدتی است که به دلیل بیماری به کارگاه مراجعه نکرده و از آنجایی که بیمه نیست، سازمان تامین اجتماعی وضعیت وی را تایید نکرده است.

آیا در کارگاه روشی برای پرداخت و پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی وجود دارد؟ آیا مزایای معمول کارگاهی به کارگرانی که مرخصی می گیرند نیز تعلق می گیرد؟

آیا در کلیه موارد تعلیق که کارگر رابطه استخدامی و مزدی با کارفرما ندارد، مدت تعلیق جزء سوابق شغلی وی محسوب می شود؟

در صورتی که بر اساس تصمیم مرجع حل اختلاف، کارمند به شغل اصلی خود بازگردد، کارفرما موظف است از تاریخ اخراج تا تاریخ اعاده به خدمت، حق پایان خدمت را پرداخت کند. چه کسانی ملزم به پرداخت کسورات قانونی (حق بیمه و مالیات) مربوط به این دوره هستند و چرا؟

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی شبانه روزی در تهران

با گذشت زمان و با رشد کسب و کار، بسیاری از شرکت های فردی به گروه تبدیل شدند و به منظور مدیریت بهتر گروه، هر کارفرما مدیریت بخشی از کار را بر عهده گرفت. همانطور که می دانید، اگر بین کارفرما و کارگر تفاهم وجود نداشته باشد، ممکن است مشکلات بزرگتری داشته باشند. معمولا قبل از شروع کار، قرارداد و تفاهم نامه ای بین کارفرما و کارگر منعقد می شود تا کارگر موظف باشد کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و سپس کارفرما باید حقوق کارگر را نیز پرداخت کند. به موقع. . در صورتی که یکی از طرفین به تعهدات خود عمل نکند، طرف دیگر می تواند حقوق خود را در برابر مراجع ذیصلاح مطالبه کند. اگر با یک مشکل مرتبط با شغل، مانند اخراج نادرست یا آزار و اذیت در محل کار مواجه هستید، مهم است که از یک وکیل کار مشاوره بگیرید. با این حال، بسیاری از مردم برای استخدام وکیل مردد هستند زیرا فکر می کنند این کار بسیار گران خواهد بود. خوشبختانه، بسیاری از وکلا به مشتریان بالقوه مشاوره رایگان ارائه می دهند. این بدان معنی است که می توانید بدون نگرانی در مورد پرداخت هزینه های اولیه، درخواست خود را به آنها ارسال کنید.

 

مشاوره حقوقی اداره کار شبانه روزی

در طی یک مشاوره رایگان با وکیل شرکت، شما این فرصت را خواهید داشت که وضعیت خود را توضیح دهید و در مورد چگونگی ادامه روند قانونی سؤال بپرسید. یک وکیل همچنین می تواند پرونده شما را ارزیابی کند و بر اساس تخصص خود اقدامات بعدی را توصیه کند. در برخی موارد، یک وکیل حتی می‌تواند به شما بگوید که در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرونده، چه نوع غرامت یا تسویه حسابی را می‌توانید دریافت کنید. مشاوره رایگان یک راه عالی برای شروع هر گونه اختلاف شغلی و در عین حال به حداقل رساندن ریسک مالی است. بنابراین، در صورت نیاز به مشاوره حقوقی در این زمینه، در تماس با ما تردید نکنید!

 

مشاوره حقوقی اداره کار در تهران شبانه روزی

برای پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که طبق قانون کار اگر فردی دانش حقوقی نداشته باشد اما به قانون کار و قانون کارفرما مسلط باشد می تواند به عنوان وکیل مدنی برای رسیدگی به پرونده شما به اداره کار مراجعه کند. . وکلای مدنی وزارت کار نیازی به تخصص یک وکیل مجرب ندارند. در واقع، پرونده‌هایی که در اداره کار ثبت می‌شوند، معمولاً فقط نیازمند آگاهی از قوانین اداره کار و حقوق بیان هستند. بعید است که کسی بتواند این پرونده های پیچیده را بدون کمک وکیل مدنی حل و فصل کند.