مشاوره حقوقی اداره کار

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی 24 ساعته

مشاور حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی 24 ساعته

 

به طور کلی، وزارت کار مسئول حل اختلافات بین کارگران و کارفرمایان است. اگر یکی از طرفین به تعهدات خود در قبال طرف دیگر عمل نکند، هر دو طرف می توانند به وزارت کار شکایت کنند. این رابطه مبتنی بر روابط کاری بین دو طرف است. طبق این قانون، کارفرما در قبال کارگران خود مسئولیت دارد و موظف است حقوق، حقوق، مرخصی، پاداش، مرخصی، حقوق اولاد، حق مسکن و غیره را طبق تعرفه ها و قوانین به موقع پرداخت کند. در این راستا کارگران موظفند در مهلت اداری وظایف خود را طبق قوانین و قراردادها انجام دهند و در صورت بروز مشکل در این خصوص مراتب را به کارفرما اعلام کنند. اگر این هزینه ها به موقع پرداخت نشود یا به تاخیر بیفتد، کارگران حق دارند برای احقاق حقوق خود شکایت کنند. اگر شخصی بخواهد شکایت کند، باید یک وکیل وزارت کار را بشناسد و از کارفرما شکایت کند.

 

مشاوره حقوقی اداره کار آنلاین 24 ساعته

وکیل کار به فردی گفته می شود که به کلیه قوانین، بیمه و مکاتبات آشنایی کامل داشته و با کلیه بخش های حوزه استخدامی آشنا باشد. می توانید با یک وکیل کار از کارفرما شکایت کنید. وکلای وزارت کار باید بتوانند از حقوق موکلان خود دفاع کنند. کار وکیل دفتر نه تنها علیه کارفرما نیست، بلکه ممکن است این موقعیت معکوس شود و علیه کارگر شکایت شود، در این صورت وکیل دفتر باید بتواند «حقوق کارفرما را از کارگر سلب کند». . . انتخاب بهترین وکیل کار دشواری است، پس یکی را انتخاب کنید که بتواند به شما کمک کند.

 

مشاوره حقوقی اداره کار در تهران 24 ساعته

با ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار دهید و در صورت نیاز به مشاوره از وکیل اداره کار می توانید از سایر خدمات این نمایندگی نیز بهره مند شوید. علاوه بر این، هزینه مشاوره حقوق کار می تواند یکی از بزرگترین دغدغه های طبقه کارگر باشد، به همین دلیل است که دفتر بین المللی مدافعان حقوق کار امکان مشاوره رایگان حقوقی را برای تسهیل حل مشکلات طبقه کارگر ارائه می دهد. کارگران تنها کسانی نیستند که به مشاوره قانون کار نیاز دارند. از آنجایی که کارفرما با کارگران زیادی رابطه کاری دارد، لازم است قبل از جذب کارگر با کارشناسان وزارت کار مشورت شود. عدم مشورت با وکیل وزارت کار ممکن است عواقب نامطلوبی برای کارفرما داشته باشد. به عنوان مثال گاهی متوجه می شویم که کارفرما با کارمند موافقت می کند که حق بیمه کارمند را به سازمان تامین اجتماعی نپردازد و به خود کارمند پرداخت کند.

 

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی شبانه روزی

اگرچه قانون کار تصویب شده است که نوعی حمایت از کارگران است، تضاد بین کارفرمایان و کارگران همچنان ممکن است. بنابراین، اخذ مشاوره حقوقی در مورد مسائل قانون کار از وکیل دفتر کار دو هدف را دنبال می کند. اولاً به این دلیل که به کارفرمایان یا کارگران این امکان را می دهد که نظر وزارت کار را جویا شوند، با قانون آشنا شوند و طبق قانون قرارداد ببندند. ثانیاً در صورت اختلاف می توانند حقوق از دست رفته خود را پس بگیرند. نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که با توجه به حمایت بیشتر قانون کار از کارگران، اگر کارفرما نتواند در مورد قوانین کار مشاوره بگیرد و قراردادی نادرست تنظیم کند، عواقب زیادی برای کارگران خواهد داشت. در این مقاله سعی خواهیم کرد به اهمیت مشاوره حقوقی اداره کار و نحوه دریافت مشاوره از اداره کار بپردازیم.

 

مشاوره حقوقی اداره کار تلفنی آنلاین

کارگران و کارفرمایان مشمول قانون کار در صورت رسیدگی به شکایات چگونه باید رسیدگی کنند؟ کارگران چه کسانی هستند و باید بدانند. قانون کار را می توان یکی از قوانین مهم کشورمان دانست. وظیفه اصلی این قانون حمایت از حقوق کارگران و کارفرمایان در شرایط مختلف است. شکایات ناشی از روابط کارفرما و کارگر با استفاده از قانون کار و خدمات مشاوره بیمه اجتماعی قابل رسیدگی است. امروزه به دلایل مختلف تعداد اختلافات بین کارفرمایان و کارگران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. بحث در مورد استخدام وکلای باتجربه قانون کار برای هرکسی که مایل به احقاق حقوق خود است یک اولویت کلیدی است. برای بهره مندی از این خدمات باید به نمایندگی هایی مانند گروه مشاوره معروف صبا که دارای کادر مجرب و تجربه مناسب در این زمینه هستند مراجعه کرد. اگر قصد دریافت مشاوره در مورد قانون کار را دارید یا به طور کلی در این زمینه کنجکاو هستید، توصیه می کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.