مشاوره حقوقي

هزینه وکیل طلاق آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی غرب تهران

هزینه وکیل طلاق آنلاین

 

قطعاً یک وکیل مجرب و آگاه به پرونده طلاق شما سریعتر رسیدگی می کند و شما را از اتلاف وقت نجات می دهد. بنابراین مهارت و تجربه از عوامل معتبر در تعیین حق الزحمه وکیل می باشد. برای بهترین نتیجه بهتر است از یک وکیل مجرب در کرج مشاوره بگیرید. حفظ وکیل با تجربه به نفع موکل است. اگر پرونده طلاق در مرحله مقدماتی باشد، مطمئناً هزینه ها کمتر از مرحله تجدید نظر خواهد بود: همین. به عبارت دیگر رسیدگی به پرونده های طلاق در مرحله تجدیدنظر دشوارتر است زیرا حکم قبلی باید تجدید نظر شود و بنابراین وکلای طلاق در این مرحله هزینه بیشتری دارند. علاوه بر حق الوکاله، هزینه های دیگری نیز باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، ثبت درخواست در دفتر خدمات الکترونیک قضایی مستلزم پرداخت هزینه جداگانه است. برای جلسات مشاوره باید هزینه پرداخت شود. علاوه بر این هزینه ها، هزینه های قانونی نیز باید پرداخت شود. تمام این مبالغ باید در جریان طلاق پرداخت شود. در مرحله نهایی برای ثبت طلاق باید هزینه ثبت نام پرداخت شود. این هزینه ها توسط اداره ثبت طلاق اخذ می شود.

 

هزینه وکیل طلاق آنلاین

البته در صورت توافق با وکیل طلاق حتی در صورت اضافه کردن حق الزحمه وکیل طلاق از هزینه های اضافی جلوگیری می کنید و تصمیم طلاق شما در زمان کوتاه تری گرفته می شود. قانون جدید حقوق زنان در طلاق تلاش می کند تا زمینه بازی برابر برای زنان در زمینه طلاق ایجاد کند. هزینه طلاق بدون وکیل در سال 1402 چقدر است؟همانطور که می دانید برای ثبت دادخواست در دادگاه باید هزینه دادرسی پرداخت شود و از آنجایی که در حال حاضر دادخواست از طریق دفاتر الکترونیک قضایی ثبت می شود، این دفاتر که بخش خصوصی محسوب می شوند نیز هزینه دریافت می کنند. یک سوال ناگهان به ذهن شما خطور کرد

هزینه وکیل طلاق آنلاین تلفنی

اما اگر امکان طلاق توافقی و حق طلاق وجود دارد، طلاق توافقی بهتر است یا با حق طلاق؟ هزینه های طلاق برای هر دو نوع طلاق یکسان است، اما در صورت طلاق توافقی، هزینه مشاوره نیز به عهده شماست. جلسات مشاوره در مرحله نهایی طلاق برگزار می شود و برای متقاضیان طلاق الزامی است.

هزینه های طلاق

به طور خلاصه تفاوت حق طلاق با سایر روش ها این است که زن می تواند ابتدا تقاضای طلاق کند. این مزیت علاوه بر هزینه های دادرسی که در قسمت اول به آن پرداختیم، هزینه دیگری را نیز برای زن (متقاضی طلاق) به همراه خواهد داشت،علاوه بر هزینه های ثابت ارسال درخواست به سردفتر، حق الوکاله و هزینه های صدور حکم طلاق به دفتر ثبت احوال نیز اضافه می شود. هزینه ثبت طلاق در دفترخانه طلاق بسته به شهر محل زندگی شما بین 1 تا 1.5 میلیون تومان متغیر است. در نهایت با توجه به مزایای اعطای حق طلاق به زن، می توان این هزینه اندک را نادیده گرفت و برای زن مفید دانست.