مشاوره حقوقي

وکیل حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی

وکیل حقوقی رایگان

 

معانی اقسام وکلا به این صورت است: گاهی اوقات اصطلاح «وکیل پایه یک» یا اصطلاح «وکیل مدنی» را می شنویم که در جاهایی از گوش ما عبور کرده است. گاهی وکلا توسط یک نفر برای دیگری تعیین می شوند. اما منظور ما از نوع وکیل عمدتاً اهداف وکیلی است که انتخاب می کنیم. آیا هدف ما کمک گرفتن از وکیل انتخابی در امور حقوقی یا غیر قضایی است؟ یا امور اداری مانند کارهای روزمره؟ ! یا به دلیل مسائل حقوقی و غیر فضایی اجازه دارد وکالت دیگران را انجام دهد ولی خودش نمی تواند وکیل داشته باشد؟ به عنوان مثال، فردی در زندان است و برای انجام کار خاصی نیاز به وکالت دارد. بنابراین، در این مورد، ما سه نوع وکیل زیر را داریم.

 

وکیل حقوقی رایگان

 

کمک گرفتن از مشاور حقوقی برای مشاوره در مورد مسائل و سوالات پیش آمده می تواند بسیار موثر باشد. داشتن اطلاعات کافی از امور حقوقی، مهارت های تحلیلی و تفسیری عالی، توانایی تصمیم گیری صحیح و سریع، صداقت و امانت داشتن، ابراز وجود، رعایت انصاف و عدالت، توانایی تدوین متون قانونی، داشتن توانایی متقاعد کردن دیگران و درک ساده مسائل سازمانی و توانایی در عملی کردن آنها و همچنین اخلاق حرفه ای از جمله ویژگی هایی است که یک فرد خوب باید دارای وکیل باشد. یک مشاور حقوقی از تجربه و دانش خود برای کمک به مشتریان در تصمیم گیری صحیح و جلوگیری از عواقب منفی اقدامات قانونی نادرست استفاده می کند.

 

وکیل حقوقی رایگان

مشاوران حقوقی موظفند اطلاعات مورد نیاز را در زمینه مسائل حقوقی در اختیار مشتریان خود قرار داده و در این زمینه راهنمایی کنند. این شخص در بسیاری از زمینه های حقوقی از جمله قراردادها، مهاجرت، امور تجاری و شرکتی کار کرده است و تجربیات خود را به افراد ارائه می دهد.

 

بهترین وکیل در تهران

اگر به دنبال بهترین وکیل در تهران هستید می توانید با شماره وکیل موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات حقوقی شما باشند. اگر بخواهیم از ویژگی های بهترین وکلا صحبت کنیم، باید بگوییم: بهترین وکیل می تواند پرونده ای مساعد به موکل خود ارائه دهد و از حقوق او در دادگاه دفاع کند. در واقع وکیل با به کارگیری دانش خود و تجزیه و تحلیل مدارک موجود در پرونده، بهترین نتیجه ممکن را برای موکل خود به دست می آورد. یک وکیل مجرب و درجه یک نه تنها به دنبال حقوق بالاست، بلکه مهمتر از آن از حقوق موکل خود محافظت می کند.

وکیل چه تعهداتی در قبال موکل خود دارد؟

در قراردادی که بین وکیل و موکل وجود دارد، وکیل برای وکالت و انجام وظیفه از طرف موکل تعیین می شود. وکلا در انجام این اقدامات باید شرایط مقرر در قانون را رعایت کنند. اولاً وکیل ملزم به رعایت اختیاراتی است که به او محول شده است. در واقع او نمی تواند در اموری که به نفع موکل است غیر از مواردی که در وکالتنامه ذکر شده است دخالت کند. البته گاهی وکالت مطلق است. در صورت مطلق بودن وکالت، نماینده در کلیه امور مالی نماینده موکل است و معاملات و اقدامات مالی را از طرف موکل انجام می دهد.نکته بعدی مربوط به وظیفه وکیل در رعایت مصالح موکل است. طبق مقررات قانونی در صورتی که موکل به تقصیر وکیل متحمل خسارت شود، وکیل مکلف به اخذ غرامت می باشد. ضمناً اگر معامله ای توسط وکیل با تبانی با شخص ثالث انجام شود و به ضرر موکل باشد، در صورت کشف چنین تبانی، معامله ناروا است مگر اینکه موکل اجازه دهد.

ادعای حقوقی چیست؟

پرونده های رسیدگی شده در دادگاه ها به دو دسته قضائی و کیفری تقسیم می شوند. این تقسیم بندی بر اساس دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری است. زمانی ممکن است که اعمال مجرمانه و غیرقانونی که جان یا مال یک یا چند نفر را به خطر می اندازد، آغاز شود. این نوع رسیدگی ها بسیار حساس و پیچیده هستند و به طور جداگانه در دادگاه های سلطنتی رسیدگی می شوند. وکیلی که در طول فرآیند مشاوره ناصادق باشد یا زمان کافی برای جمع بندی صرف کند و از اظهارات مهم اجتناب کند، وکیل قابل اعتمادی نیست. مهمترین ویژگی اخلاقی یک وکیل خوب این است که هنگام دفاع یا وکالت، بدون توجه به شرایط، از حقوق موکل خود دفاع می کند. او معتقد است که حقوق موکلش حق اوست و از این رو تمام تلاش خود را می کند. در هر جامعه، شغل و حرفه ای، افرادی هستند که اخلاق و منش کل گروه را زیر سوال می برند. حتماً در بین وکلا چنین افرادی وجود دارند، اما نادر هستند زیرا وکلا مجری قانون هستند.