مشاوره حقوقی خانواده

وکیل خانواده اینترنتی

مشاوره حقوقی انحصار وراثت حضوری

وکیل خانواده اینترنتی

 

مسائل خانوادگی بسته به سختی و میزان زمان و تلاش وکیل می تواند منجر به هزینه های متفاوت وکیل شود. علاوه بر این، هزینه های حقوقی وکلای مختلف برای یک پرونده نیز بسته به سابقه، سطح دانش و تجربه آنها متفاوت است. برخی از پرونده های خانوادگی خیلی سخت نیست و حق الزحمه وکیل خانواده زیاد نیست اما برخی از پرونده های خانوادگی سخت، حرفه ای، وقت گیر و نیاز به انرژی زیادی دارند، بنابراین حق الزحمه آنها زیاد نیست، وکیل بالاتر خواهد بود. هزینه های وکالت اگر می خواهید به طور شفاف از حق الزحمه وکلای مختلف مطلع شوید، می توانید به عنوان خدمات حقوقی خانواده در قسمت وکیل پرونده خود، سپس خدمات حقوقی، بررسی نرخ های منتشر شده وکلای متخصص در زمینه حقوق خانواده و در نهایت یافتن بهترین وکیل مراجعه کنید. متخصص در حقوق خانواده وکیل به خدمت شما، انتخاب کنید.

 

وکیل خانواده اینترنتی

برخی از پرونده های خانوادگی ممکن است در صورتی که به صورت درخواست مستقیم مطرح شوند موفق نشوند و این زمان حساسی است که وکلای خانواده وارد عمل می شوند و استراتژی مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب را تعیین می کنند و این ممکن است قبل از ثبت درخواست اصلی با تشکیل پرونده باشد. چندین درخواست اولیه ، بنابراین راه را برای دستیابی به نتایج مناسب هموار می کند. اعضای این جامعه شامل زن، شوهر و فرزندانشان است که تحت رهبری شوهر با هم زندگی می کنند. خاستگاه حقوقی مسائل حقوق خانواده و قانون مدنی ایران مربوطه شامل موضوعات مهمی مانند نکاح، فسخ نکاح، نسبیت و نسب است.

زندان

زن مطلقه

هر دو طرف موافق طلاق هستند

طلاق

دشواری

مهریه

نامزد کرد

حمایت از کودک

حقوق بازنشستگی

نقش مشاور حقوقی خانواده در حل اختلافات خانوادگی

اختلافات خانوادگی و مسائل حقوقی می تواند تاثیر بسزایی در زندگی روزمره افراد داشته باشد. این نوع اختلافات ممکن است شامل طلاق، اختلافات مربوط به حضانت فرزند، قراردادهای پیش از ازدواج و سایر مسائل مربوط به خانواده باشد. در این مواقع مشاوره حقوقی خانواده به عنوان راهکاری موثر و مناسب برای حل این اختلافات و ایجاد آرامش در خانواده توصیه می شود.شکی نیست که درگیری های خانوادگی می تواند پیچیده و عاطفی باشد و در برخی موارد حتی منجر به خشونت و تنش شود.از آنجایی که افراد در این زمان‌ها تحت تأثیر احساسات شدید قرار می‌گیرند، ممکن است تصمیمات عاطفی و ضعیفی بگیرند که می‌تواند منجر به طلاق، درگیری‌های خانوادگی بیشتر و از دست دادن روابط خانوادگی شود.

 

مراقبت از کودک

حضانت فرزند ابتدا به عهده مادر و سپس پدر است. اگر پدر و مادر هر دو موافق باشند، حضانت فرزند می تواند به شخص دیگری واگذار شود.حضانت فرزندان قابل لغو است. اگر والدین حق حمایت و حمایت از کودک را نداشته باشند، حق حضانت او سلب می شود.شرایط محرومیت از حق حضانت به شرح زیر است:

فقدان ظرفیت اخلاقی والدین: اگر والدین توانایی اخلاقی برای حمایت و حمایت از فرزند خود را نداشته باشند، حق حضانت آنها قطع می شود.

فقدان توان مالی والدین: در صورتی که پدر و مادر توانایی مالی لازم برای تأمین نیازها و نیازهای فرزند را نداشته باشند، حق حضانت وی ساقط می شود.

وابستگی به والدین: اگر یکی از والدین معتاد به مواد مخدر یا الکلی باشد، حق حضانت از آنها سلب می شود.

خشونت والدین: اگر یکی از والدین نسبت به فرزند خود خشونت آمیز باشد، حق حضانت او سلب می شود.

 

 

وظایف وکیل خانواده

 

احترام به کرامت و اخلاق حرفه ای وکلا برای وکلای خانواده بسیار مهم است. زمانی که یک وکیل حرفه ای و با اخلاق وکالت داشته باشد، تمام جوانب کار و میزان اختیارات خود را در پرونده برای موکل توضیح می دهد و تمام تلاش خود را برای عدالت خواهی و مبارزه برای احقاق حقوق موکل به کار می گیرد.یکی از ویژگی های اخلاقی مهم یک وکیل، صداقت و قابل اعتماد بودن در رویه های کاری است. وکلا اعتماد و رضایت موکلان خود را با صداقت و امانتداری با آنها در هر مرحله از پرونده به دست می آورند.یک وکیل خوب باید در هر مرحله از پرونده، منافع موکل خود را در نظر بگیرد. در برخی موارد، صلاح مشتری بود که با طرف مقابل سازش کرد. در سایر موارد بهتر است مشتری از طرح دعوی خودداری کند و وقت و هزینه بی مورد را هدر دهد. گاهی اوقات به نفع موکل است که طرح دعوی و پیگیری سریع آن را با وکیل خانواده انجام دهد. بنابراین یک وکیل خانواده خوب از انتخاب مسیر اشتباه موکل خود جلوگیری می کند.