مشاوره حقوقی ملکی

وکیل ملکی در شرق تهران

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته

وکیل ملکی در شرق تهران

 

وظیفه اصلی مشاور حقوقی املاک رسیدگی به مسائل مربوط به انتقال مالکیت در معاملات ملکی است. این وکلا اسناد انتقال عنوان را تهیه یا بررسی می کنند. از طریق این بازرسی ها، آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که هیچ ادعای معوق یا حقی در مورد ملکی که قصد خرید آن را دارید وجود ندارد. اگر نیاز باشد با طرف دیگر معامله قراردادهای دیگری منعقد شود، وکیلی که استخدام می کنید راه را برای چنین توافقاتی هموار می کند. وکیل شما در تمام مراحل امضای قرارداد، انتقال وجوه و انتقال مالکیت از شما حمایت می کند و شما را از مشکلات و اختلافات املاک و مستغلات محافظت می کند.

 

وکیل ملکی چیست؟

وکیل املاک که وکیل املاک نیز نامیده می شود، شخصی است که دارای مجوز فعالیت در زمینه قانون املاک است، به این معنی که دانش و تجربه لازم برای مشاوره به طرفین درگیر در یک معامله املاک، مانند فروش مسکن یا فروش کوتاه مدت را دارد. پس در هنگام انتخاب این وکلا سعی کنید وظایف آنها را بسنجید و این کار را انجام دهید. ویژگی مهم دیگر اعتبار وکیل است. شما باید سعی کنید وکیلی را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشد و بتوانید با خیال راحت تمام اطلاعات لازم را در اختیار او قرار دهید. اخذ حق الزحمه مناسب برای خدمات حقوقی با کیفیت از دیگر ویژگی های یک وکیل ملکی خوب است که در ادامه به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت. اگر شما نیز به دنبال یک وکیل متخصص در زمینه حقوق ملکی با تمامی این ویژگی ها هستید، هم اکنون می توانید از خدمات موسسه حقوقی ما استفاده کرده و از مزایای آن نهایت استفاده را ببرید.

وکیل ملکی در شرق تهران

یک وکیل خوب باید به مسائل حقوقی مسلط باشد و دانش خود را در این زمینه دائماً به روز کند. جدای از این، او باید تمام قوانین و قوانین کیفری مربوط به زمین، املاک، زمین و نحوه تقسیم و برخورد با آنها را نیز بداند. مسئولیت های یک وکیل املاک: اگر قصد خرید ملک را دارید یا می خواهید معامله ای در زمینه املاک انجام دهید، توصیه می کنیم وکیل ملکی استخدام کنید. یک وکیل حرفه ای املاک وظایف زیادی دارد. وکیل ملکی شخصی است که در حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری در خصوص امور مالی و املاک از موکل دفاع می کند.دعوای ملکی موضوعی است که در آن امور ملکی یا ملکی مطرح می شود. برای مسائل و اختلافات املاک و مستغلات، بهتر است با یک وکیل حرفه ای و مجرب مشورت کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

 

اختلافات ملکی

اگر اختلافات مربوط به املاک و مستغلات مانند تقسیمات ساختمانی، حدود املاک، مسائل محله و فروش املاک مشاع ایجاد شود، یک وکیل املاک می تواند به حل این اختلافات کمک کند. اگر به مشاوره رایگان از یک وکیل املاک نیاز دارید، یک وکیل پیشنهادی املاک می تواند به شما در درک قوانین بسیاری از کشورها کمک کند. اگر مستاجر ملک را تخلیه نکند، اگر یکی از طرفین اقدام به تعدی به اموال طرف دیگر کند یا اقدام به ایجاد مزاحمت یا ممانعت از این حق کند، این نیز کلاهبرداری، فروش مال دیگری یا جعل است. دادگاه برای رفع مشکلات مربوطه اقدام قانونی کرد. علاوه بر این، اگر فروشنده از تحویل یا انجام معامله امتناع کند یا از مراجعه به دفتر برای تنظیم اسناد رسمی در مورد ملک امتناع ورزد، داشتن وکیل ملکی می تواند به حل اختلافی که نیاز به تنظیم اسناد رسمی دارد کمک کند.

وکیل ملکی در شرق تهران

دریافت گواهی پایان کار زمان زیادی می برد. از سوی دیگر، این فرآیند دارای پیچیدگی های خاصی است و تنها توسط افراد متخصص و با تجربه مانند وکلای ملکی قابل رسیدگی است. اخذ گواهی پایان پروژه ساختمانی سه موضوع اساسی را مطرح می کند. اولاً در ملک در حال ساخت هیچ گونه فعالیت ساخت و ساز غیرقانونی وجود ندارد و طبق استانداردهای فنی و مهندسی ساخته شده است. ثانیاً، یک فرم مجمع جداگانه را می توان از اداره ثبت محلی دریافت کرد. اگر دو اصل قبلی را رعایت کنید، می توانید به شش سند تک صفحه ای مختلف برسید. بنابراین واضح است که این کارها فقط توسط یک وکیل مجرب و با صلاحیت انجام می شود. با حضور وکلا در طی مراحل فوق می توان کار را در کمترین زمان ممکن و بدون ممانعت ادارات و پرسنل مربوطه به پایان رساند.

وکیل ملکی در شرق تهران

به طور کلی، به جرات می توان گفت که تمامی خریداران و فروشندگان املاک و مستغلات می توانند از مشاوره با وکیل املاک بهره مند شوند. این وکلا از مسائل حقوقی مرتبط با املاک آگاهی کامل دارند. از این طریق می توانند مشتریان خود را از خطرات موجود در این حوزه آگاه کرده و از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند. مشکلاتی که با آن مواجه می‌شوید می‌توانند پرهزینه و مضر باشند، بنابراین بهتر است یک وکیل ملکی استخدام کنید تا مطمئن شوید که در برابر این مشکلات محافظت می‌شوید.