مشاوره حقوقي

توقیف خودرو برای کشف حجاب مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی آنلاین

امروز بعید است که موضوع پیامک و توقیف خودروی شما به دلیل کشف حجاب مورد توجه قرار نگیرد. آیین نامه جدید توقیف خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل حجاب و همچنین خبر مملو از خودروهای توقیف شده به دلیل حجاب توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، باعث ترس از دستگیری تمامی رانندگان زن و افرادی که با سرنشینان زن در ارتباط هستند، شده است. . ماشین رو چک کن

با این حال، از آنجایی که مکانیسم توقیف خودرو در زمان کشف حجاب نامشخص است، هنگامی که چنین بحثی مطرح می شود، “چند روز طول می کشد تا یک خودرو کشف حجاب شود؟” توقیف یک خودرو برای همه افرادی که به صحنه می آیند یک نگرانی است. در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم و به شما می گوییم که در صورت توقیف خودروی شما به دلیل پیدا شدن باندانا چه باید بکنید.

توقیف خودرو برای کشف حجاب

داشتن خودرو و استفاده از وسیله نقلیه شخصی برای حمل و نقل، فعالیت، حمل و نقل و جابجایی، علاوه بر مزایای فراوان، تعهدات و مسئولیت های خاصی را بر عهده مالک می گذارد که عدم انجام آن عواقب شخصی را در پی خواهد داشت. با هزینه های مختلفی از جمله جریمه و توقیف خودرو روبرو خواهید شد.

توقیف سیستماتیک خودروها در پی کشف یک عمامه
یکی از دلایل توقیف سیستماتیک خودرو، حجاب نادرست یا کشف حجاب در خودرو توسط راننده یا سرنشین است، این وضعیت (توقیف سیستمی) زمانی رخ می دهد که جرمی صورت می گیرد که برای آن حجاب پیدا شود. ماشین بار دوم تخلف از طریق پیامک برای مالک خودرو ارسال شد.

 

اگر در این مدت گزارشی مبنی بر کشف حجاب در خودرو به پلیس ارسال نشود، سامانه برای بار دوم خودرو را به دلیل کشف حجاب در خودرو به مدت 15 روز توقیف می کند. یک بازداشت وسیله نقلیه و وسیله نقلیه حذف خواهند شد. در غیر این صورت برای سومین بار اجرا خواهد شد. در صورت ارتکاب جرم کشف حجاب و ارسال پیامک به صورت همزمان وسیله نقلیه شما توقیف فیزیکی خواهد شد.

توقیف خودرو برای کشف حجاب

هدف از توقیف سیستماتیک خودرو به دلیل کشف حجاب در خودرو، محرومیت مالک از خدمات اداری مربوط به خودرو و منجر به خرید، فروش، تعویض خودرو و غیره است. پلاک‌ها و با صدور برگه سبز جدید به نام خریدار منتقل می‌شوند، با خاموش شدن سیستم از اعتبار ساقط می‌شوند.
خودرو توقیف و پیامک حجاب کشف شد (سومین پیامک)

دریافت سومین پیامک به معنای دریافت حکم بازرسی برای توقیف خودرو برای آزمایش حجاب بود. در صورتی که پیامک دوم را نادیده بگیرید و یا پس از دریافت پیامک قبلی و ارتکاب مجدد، حجاب در خودروی شما شناسایی شود، پیامکی مبنی بر توقیف خودرو به دلیل تشخیص حجاب دریافت خواهید کرد. در متن پیامک آمده بود که 7 روز رانندگی نکنید و منتظر بمانید تا مانیتور با شما تماس بگیرد.

در تلفن از شما خواسته می شود انتخاب کنید که آیا می خواهید ماشین (با قفل هوشمند) را در یک پارکینگ خصوصی مصادره کنید یا آن را به پارکینگ پلیس ببرید. پس از مهلت مقرر برای توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب، می توانید مدارک مربوطه را به پلیس اخلاق و امنیت بیاورید تا نسبت به رفع توقیف کشف حجاب اقدام کنند.

در ایران یکی از وظایفی که رانندگان خودرو و سرنشینان آن باید رعایت کنند، استفاده از روسری شرعی در هنگام استفاده از خودرو است و در صورت عدم رعایت این مهم، خودرو به دلیل حجاب جریمه می شود. از آنجایی که موارد این مشکل زیاد است و خطاهای سیستمی در این زمینه وجود دارد، لازم است مردم بدانند چگونه به این مشکل اعتراض کنند و چگونه خودرو را رفع انسداد کنند.

 

بنابراین در این مقاله به تشریح شرایط توقیف به دلیل کشف حجاب، فرآیند ارسال پیامک یا پیامک در مورد آن، سامانه توقیف، مدت زمان توقیف و جریمه آن می پردازیم. به دلیل کشف حجاب و درک از توقیف تحقیقات انجام شد. روش های توقیف خودرو، اعتراض به خودرو و روش های رفع توقیف زمانی که علت توقیف خودرو کشف عمامه باشد انجام شده است. توضیح دهید

 

شرایط توقیف خودرو به دلیل استفاده از روسری اشتباه
قبل از تشریح شرایط توقیف خودرو به دلیل استفاده از روسری نادرست باید گفت که بر اساس تبصره های توضیحی ماده 638 قانون مجازات اسلامی و تبصره های توضیحی ماده 5 قانون حمایت از خیر و شر، زنان موظفند در خیابانها و خیابانهایی که در معرض جستجو نیستند قدم بزنند. استفاده از حجاب اسلامی در اماکن عمومی

 

رعایت نکردن این دستور، بسته به شرایط و مکانی که در آن حجاب پیدا شده یا طبق قوانین شرعی در اختیار است، ممکن است برای فرد محل کشف حجاب یا صاحب وسیله نقلیه، جریمه برای حجاب در نظر گرفته شود. . در نتیجه در ماشین یا توقیف ماشین پیدا می شود. شرایط توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب یا شکستن حجاب با عنایت به موارد فوق عبارت است از:

 

موقعیت هایی که در آن راننده یا مسافر روسری یا روسری شکسته را در وسیله نقلیه کشف می کنند.

سه گزارش مبنی بر کشف عمامه در خودرو در سامانه پلیس ثبت شد.

 

توضیح داده شد که هر سه بار یک پیامک برای مالک خودرو ارسال می شود و با دریافت پیامک سوم خودرو به دلیل کشف حجاب یا شکسته شدن حجاب توقیف فیزیکی می شود و خودرو توقیف می شود. مدتی به پارکینگ منتقل شد.

خواندن را فراموش نکنید: باندانا در ماشین پیدا شد

کشف حجاب هنگام سرقت خودرو با پیامک یا پیامک
هنگام توضیح پیامک ها یا پیامک های مربوط به تشخیص عمامه و توقیف اتوبوس، باید به مکانیزم پردازش تشخیص عمامه در اتوبوس های مسافربری منتشر شده توسط مرکز اطلاع رسانی ایمنی عمومی اشاره کرد. بر اساس وضعیت اعلام شده از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس، وضعیت و روند ارسال پیامک یا پیامک هنگام توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب به شرح زیر است:

 

هنگامی که پلیس برای اولین بار گزارشی مبنی بر کشف حجاب در خودرو دریافت می کند، یک پیامک با شماره پلیس به تلفن همراه مالک خودرو ارسال می کند و به مالک خودرو اطلاع می دهد که یک عمل مجرمانه با حجاب در خودرو کشف شده است. اگر در خودرو به دفعات حجاب داشته باشید با عواقب قانونی مواجه خواهید شد.

 

وقتی پلیس برای بار دوم گزارشی مبنی بر پیدا شدن روسری یا روسری اشتباه در خودرو دریافت می کند، مجدداً برای صاحب خودرو پیامکی ارسال می کند که حاوی سه مطلب است: اول اعلام جرم کشف روسری یا روسری. پوشیدن روسری اشتباه در ماشین انجام شد. دوم تذکر مبنی بر عدم ارتکاب جرم دیگر و سوم اعلام اینکه ظرف ده روز از تاریخ دریافت پیامک در صورت مشاهده حجاب در خودرو به پلیس امنیت اخلاقی یا پلیس اطلاع دهید. ایستگاه محل سکونت کتباً متعهد به عدم ارتکاب مجدد جرم شود.

 

هنگامی که پلیس سومین گزارش از کشف حجاب یا حجاب نامناسب در یک وسیله نقلیه دریافت می کند، پیامکی برای مالک خودرو ارسال می شود که به آنها اطلاع می دهد که

چند بار پیامک چک خودرو برای تشخیص حجاب ارسال شده است؟
طبق قانون، خودروها به حریم شخصی راننده احترام نمی گذارند. بر اساس ماده 638 قانون مجازات اسلامی، هرکس در ملاء عام مرتکب عمل غیرقانونی شود، مجرم شناخته می شود و برداشتن حجاب نیز طبق این قانون غیرقانونی است. به همین دلیل پلیس راهنمایی و رانندگی حق دارد با رانندگانی که روسری به سر دارند برخورد کند. پلیس راهنمایی و رانندگی با پیامک، هشدار، خاموشی سیستم و خاموشی کامل به این جنایت پاسخ داد.

قبل از ارسال پیامک توقیف حجاب تشخیص خودرو، 2 پیامک یادآوری دریافت می کنید و با هم معنی هر پیامک و عواقب قانونی آن را بررسی می کنیم.

 

برای اولین بار در پیامک کشف حجاب کردم
پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از سیستم‌های هوشمند (دوربین‌ها)، افسران یا راهنماهای نامرئی می‌تواند نظارت کند که آیا رانندگان و مسافران روسری به سر دارند یا خیر. اگر برای اولین بار این اتفاق بیفتد، سیستم پیامکی را برای راننده ارسال می کند که به سادگی نسبت به تکرار این جرم هشدار می دهد. اگر پلیس به دلیل حجاب خودروی شما را متوقف نکند، این پیامک هیچ گونه تعهدی برای پرداخت جریمه یا توقیف خودرو به دلیل حجاب ایجاد نمی کند.

پیامکی که با شماره پلیس ارسال می‌شود، معمولاً حاوی کد تخلف 14 یا 15 است که مربوط به مشاهده کلاهک است. اگر بلافاصله پس از دریافت اولین پیامک توقیف حجاب پیامکی حاوی کد زیر دریافت کنید، دریافت اولین پیامک ممکن است منجر به جریمه و توقیف خودرو شود:

کد 16: روابط نامشروع
کد 17: مزاحمت و آلودگی صوتی و حمل و نقل حیوانات خانگی
کد 18: اختلال در تردد جاده ای
کد 33 و 35: روزه گرفتن و کشیدن سیگار در ماه رمضان
ضمناً در زیر متن پیامک اول لینکی وجود دارد که با آن می توانید به دریافت این پیامک و گمراه کننده بودن آن اعتراض کنید.

 

کشف حجاب در جریان سرقت خودرو از طریق پیامک

اس ام اس کشف حجاب نوبت دوم
پیامک دوم در خصوص توقیف خودرو به دلیل حجاب جنبه کیفری و حقوقی دارد. علاوه بر یادآوری، لطفا با پلیس امنیت اخلاقی یا کلانتری محل سکونت خود در طولانی ترین زمان تماس بگیرید. 10 روز. هنگام بازدید از این مراکز، از شما خواسته می شود که تعهد کتبی ارائه دهید. سهل انگاری در کار و یک ماه حاضر نشدن برای ارتکاب موجب توقیف خودرو به دلیل فحاشی می شود.

یکی دیگر از پیامدهای دریافت چنین پیامکی این است که سیستم خودرو را به مدت 15 روز توقیف می کند که با توقیف فیزیکی متفاوت است.