مشاوره حقوقي

حق الزحمه وکیل طلاق

مشاور حقوقی خانواده شمال تهران

حق الزحمه وکیل طلاق

 

امور عرفی امور مربوط به احوال شخصیه و مواردی از قبیل حضانت، غیبت از کار، املاک متوفی، زندانیان و موارد مشابه است. دعاوی خانوادگی شامل تقاضای طلاق نیز می شود، این مقاله به جزئیات هزینه وکیل طلاق و عوامل موثر بر آن می پردازد. متاسفانه در سال های اخیر شاهد افزایش طلاق های توافقی و یک طرفه در کشور بوده ایم. اگرچه عوامل زیادی در پیدایش این پدیده شوم اجتماعی دخیل هستند، اما باید اذعان داشت که در برخی موارد طلاق تنها راه نجات جان انسان هاست.

حق الزحمه وکیل طلاق

انواع موارد: طلاق انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به طلاق توافقی و طلاق یک طرفه مردانه اشاره کرد. هر موقعیتی شرایط خاص خود را دارد. البته حق الزحمه وکیل طلاق بسیار کمتر از سایر موارد است. مرحله رسیدگی: یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین حق الوکاله، مرحله رسیدگی به پرونده است که عبارت است از رسیدگی بدوی، تجدیدنظر یا تجدیدنظر. البته هر مرحله هزینه های قانونی خاص خود را دارد.

هزینه های وکالت حقوقی

بسیاری از افراد به دلیل تنوع خدماتی که توسط موسسات حقوقی ارائه می شود، تمایل به انتخاب وکیل طلاق دارند. البته این سوال در واقع تعیین کننده حق الزحمه وکیل طلاق خواهد بود. البته به صورت فردی نمی توان گفت که دفتر طلاق کمتر یا بیشتر از هزینه وکالت می گیرد. در بسیاری از موارد، متوجه می‌شویم که برخی از وکلا هزینه‌های بسیار بالاتری نسبت به شرکت‌های حقوقی دریافت می‌کنند. شاید مهم ترین نکته در تعیین میزان هزینه، ارتباط بین هزینه ها و خدمات ارائه شده باشد. بسیاری از آژانس ها خدمات آنلاین و حضوری را 24/7 ارائه می دهند. ضمناً در صورت انعقاد قرارداد، وکلای مربوطه به طور منظم و با جزییات پرونده را رصد کرده و نتیجه را به موکل ارائه می کنند. اگرچه وکلا اغلب قادر به پاسخگویی نیستند.

حق الوکاله وکالت برای طلاق یک طرفه

 

از جمله عواملی که تعیین کننده میزان نهایی حقوق وکیل طلاق مرد است، محدوده وظایف وکیل طلاق است. در واقع، زمانی که وکیل به سادگی دادخواست طلاق را تنظیم می کند و زمانی که وکیل طلاق به عنوان وکیل در پرونده خدمت می کند یا منحصراً پرونده طلاق را پیگیری می کند، موکل باید هزینه های متفاوتی را پرداخت کند

 

آیا در صورت عدم موفقیت باید هزینه های وکالت را پرداخت کنم؟

باید گفت که وکلا هیچ تضمینی در مورد نتیجه پرونده نمی دهند. در واقع وکلا باید تمام تلاش خود را برای حل و فصل پرونده انجام دهند. او باید هر گونه کار حقوقی که به احقاق حقوق موکلش کمک کند انجام دهد و در این زمینه کاری انجام ندهد. با این حال، هیچ تضمینی برای دستیابی به نتایج مورد انتظار مشتریان وجود ندارد.