مشاوره حقوقي

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان

مشاوره حقوقی تلفنی غرب تهران

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان

 

 

کارشناس یا مشاور حقوقی به شخصی گفته می شود که اطلاعات کامل و به روزی در مورد مسائل حقوقی و کیفری دارد که افراد می توانند برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی خود از جمله کلیه معاملات و قراردادها، امور خانوادگی و حقوق کیفری به وی مراجعه کنند. مشاوره لازم و اطلاعاتی در مورد اینکه چه اطلاعاتی برای هر قانون و مقررات مورد نیاز است به دست آورید.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان

در دنیای پیچیده قوانین و مقررات، مشاوران حقوقی نقش بسیار مهمی دارند. مشاور حقوقی بر اساس دانش و تخصص خود در زمینه حقوقی به افراد و سازمان ها مشاوره حقوقی ارائه می دهد.

 

 

نحوه دریافت مشاوره حقوقی به صورت تلفنی

همانطور که اشاره کردیم، تخصص مشاوران حقوقی شامل مشاوره حقوقی خانواده، مشاوره حقوقی طلاق، مشاوره حقوقی ملک و مشاوره حقوقی قرارداد می باشد. تخصص گسترده در این حرفه باعث شده است که این مشاوران در حال حاضر مورد نیاز اکثر افراد در زمینه های مختلف حقوقی هستند. حال اگر به دنبال بهترین مشاور برای امور حقوقی خود هستید، مشاوران حقوقی در وکیل مشاور یکی از بهترین گزینه ها برای شما هستند. یکی از مهمترین دارایی های این نمایندگی وجود خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی می باشد.

مشاوره حقوقی در اینترنت

همانطور که امروزه شکل و شرایط بسیاری از حرفه ها و مشاغل تغییر کرده است، مشاوره حقوقی در اینترنت نیز عملاً جایگزین مراجعه حضوری به دفاتر وکالت شده است. این دو در سه موقعیت متفاوت هستند:

شرایط و مدت دوره کارآموزی: برای کانون وکلا، داوطلبان پس از قبولی در آزمون، وارد دوره 18 ماهه کارآموزی می شوند که در این مدت حق پذیرش پرونده های حقوقی بر اساس استانداردهای معین را دارند. اما داوطلبانی که وارد موسسات مشاوره حقوقی می شوند باید امتحانات، آزمون های شفاهی و کارآموزی را پشت سر بگذارند.

نحوه اخذ مجوز پایه: کارآموزان مشاوره در طول دوره کارآموزی خود تنها در آزمون سال 2018 حق کار در این زمینه را کسب کردند و برای مقابله با تغییرات عمده فقط باید یک دوره کارآموزی (قضایی) را طی کنند.

نحوه حضور در جلسات دادگاه: یکی دیگر از تفاوت های وکیل و مشاور حقوقی این است که وکیل می تواند به نمایندگی از موکل در جلسه حضور یابد و مذاکرات را شخصاً انجام دهد، مدارک مورد نیاز را دریافت کند، پرونده تشکیل دهد و به عنوان نماینده در روند رسیدگی حضور یابد. علاوه بر این، او می تواند در صورت لزوم این اسناد را در دادگاه ارائه کند.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان

مشاوره حقوقی در اینترنت به خصوص امروزه که ایران و جهان درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند، طرفداران و نامزدهای زیادی را به خود جلب کرده است. از مزایای مشاوره حقوقی در اینترنت می‌توان به تسریع در ارسال درخواست‌های مشاوره حقوقی، دریافت پاسخ‌های سریع و راحت، کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان، دسترسی گسترده و انتخاب‌های گسترده اشاره کرد.

ویژگی های یک وکیل خوب

عدالت و انصاف را رعایت کنید:

بی طرفی، انصاف و عدم قضاوت از ویژگی های مهم مشاور حقوقی است.

قدرت تصمیم گیری بالا:

تصمیم گیری خوب و روشن بودن مبانی قانونی یکی از ویژگی های یک مشاور حقوقی خوب است.

صداقت و تعهد:

رعایت و دقت از ویژگی های برجسته ای است که مشاوران حقوقی باید در برنامه کاری خود گنجانده و اجرا کنند.

با تجربه و توانمند:

یک مشاور حقوقی خوب باید تجربه کافی در زمینه اصول قوانین و مقررات داشته باشد و مهارت کافی برای اجرای آنها را داشته باشد.

جسور و شجاع باشید:

شجاعت، قاطعیت، اخلاق و ملایمت از ویژگی های یک مشاور حقوقی خوب است.

قابل اعتماد:

اعتبار و پایایی ویژگی هایی است که یک مشاور حقوقی خوب را از سایر مشاوران متمایز می کند و آنها را قادر می سازد در مشاوره موفق شوند.