مشاوره حقوقي

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

 

در گذشته های نه چندان دور که مردم با مفهوم مشاوره حقوقی یا وکیل آشنایی نداشتند، با بزرگان روستای خود مشورت می کردند. این افراد افراد مسن و با تجربه ای هستند که هم طعم گرم و هم سرد را چشیده اند. در زمان های قدیم مردم ضمن شناخت مقام او، برای رفع نارضایتی خود نیز به او پناه می بردند و به راه حل های او ایمان می آوردند. و چون موضوع در آن زمان چندان پیچیده نبود، کافی بود با ریش سفید و کدخدا مشورت کنید تا بتوانیم اعتبار کافی را بدست آوریم. این اعتبار به تنهایی به دست نمی آید، فردی که به عنوان مشاور حقوقی کار می کند باید ادامه دهد. با جدیدترین علم حقوقی، مدام خود را با این علم به روز کنید تا بتوانید توانایی خود را در مشاوره با مردم ثابت کنید. به طور معمول، افرادی که دارای این ویژگی هستند، فقط وکلای پایه در دادگاه هستند و تعداد زیادی از آنها در دفتر حقوقی ما وجود دارد.

 

 

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

 

برای این کار کافیست در وبسایت ما ثبت نام کنید و سوال حقوقی خود را در پنل کاربری بپرسید. سپس یک وکیل دادگستری سؤال شما را می بیند و به آن پاسخ می دهد. نکته جالب این است که هنگامی که پنل کاربری شما پاسخ های این آخرین وکلا را دریافت می کند، بر اساس پاسخ های دریافتی مورد نیاز، پیامی به شماره موبایل شما ارسال می کند. البته به یاد داشته باشید که با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید با این وکلا تماس بگیرید و تلفنی مشاوره حقوقی دریافت کنید.

وکیل تلفنی

شرکت حقوقی وکلای تلفنی بیش از 10 سال است که فعالیت دارد. وی از یک سو صاحب این سند الکترونیکی بوده و مجوزهای لازم را نیز اخذ کرده است. از طرفی رضایت کاربران سایت بیانگر موفقیت آمیز بودن مشاوره وکیل در سایت است یا خیر. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی کافیست به سایت نمایندگی مراجعه کرده و هزینه مشاوره را بسته به موضوع و مدت زمان مشاوره به صورت آنلاین پرداخت کنید. در نهایت پس از 5 دقیقه یک وکیل متخصص در زمینه مورد نظر با شما تماس خواهد گرفت.در این خصوص باید گفت که موسسه حقوقی محل کار وکیل تلفنی شرایطی را در اختیار خارجیان قرار می دهد که از طریق تماس تلفنی، مشاوره واتس اپ، ویدئو کنفرانس و … با بهترین وکلای متخصص در زمینه های مورد نیاز مشورت کرده و به صورت اساسی در مورد آنها صحبت کنند.

 

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی تلفن، یادگیری نحوه تنظیم اسناد اولیه حقوقی شامل صورتحساب، شکایات، اظهارنامه و غیره است. از آنجایی که تنظیم اسناد قضایی جزء مهم و تعیین کننده است و یک اشتباه کوچک می تواند سرنوشت یک پرونده و شخص را تغییر دهد، لازم است مقدمات تنظیم این اسناد را از یک فرد ذیصلاح و با تجربه فرا گرفت. اگر شما نیز فارغ التحصیل حقوق یا مشاور یا وکیل جدید هستید و می خواهید مهارت های خود را ارتقا دهید و متخصص شوید، به شما توصیه می کنیم از موسسه ما بهره مند شوید و نحوه تنظیم اسناد حقوقی را از وکلای پایه دادگاه ها یاد بگیرید. برای این کار می توانید با شماره 09333688052تماس بگیرید و از نحوه دسترسی به این خدمات مطلع شوید.

 

مشاوره با وکیل تلفنی

بسیاری از مردم چین فکر می کنند که مشاوران تلفنی و وکلا افرادی هستند که به تازگی از حقوق، حقوق و سایر رشته های مرتبط با حقوق فارغ التحصیل شده اند. اما باید گفت همه این افراد باید پروانه وکالت بگیرند و به عنوان وکیل به فعالیت مشاوره حقوقی بپردازند. در غیر این صورت نمی توانند به عنوان مشاور تلفنی و وکیل کار کنند. البته برخی موسسات پس از مصاحبه با فارغ التحصیلان حقوق در صورت داشتن دانش حقوقی قوی، این افراد را به صورت تلفنی به عنوان مشاور و وکیل استخدام می کنند.