مشاوره حقوقي

مشاوره حقوقی تلفنی شمال تهران

مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی

مشاوره حقوقی تلفنی شمال تهران

 

یک وکیل می تواند پرونده شما را به صورت روشمند سازماندهی کند: رویه های دادگاه ترتیب خاص خود را دارد و اگر در این زمینه تخصص نداشته باشید، نمی توانید به خوبی با ساختار رویه های دادگاه سازگار شوید. ارائه ادعای خود با ساختار مناسب می تواند پرونده شما را به خوبی برای قاضی خلاصه کند و در نهایت به نتیجه بهتری منجر شود. ارتباط با یک وکیل و استفاده از خدمات مشاوره حقوقی در لحظات حساس می تواند شما را از افتادن در باتلاقی بزرگ نجات دهد و به چراغی روشن در جاده شما تبدیل شود. درخواست مشاوره حقوقی تلفنی برای کسانی که با مسائل حقوقی ناآشنا هستند و در حال حاضر نیاز به تصمیم گیری در این زمینه دارند، بیش از دیگران ضروری است. یک وکیل خوب می تواند با درک شرایط شما بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد.

 

مشاوره حقوقی چیست؟

مرز بین «مشاوره حقوقی» و «اطلاعات حقوقی» اغلب مبهم است. به طور کلی، فقط وکلا می توانند مشاوره حقوقی واقعی ارائه دهند، در حالی که هر غیر وکیلی می تواند اطلاعات حقوقی را بخواند. علاوه بر این، ارائه مشاوره حقوقی در دادگاه برای افراد غیر وکیل به طور کلی غیرقانونی است. از منظر حقوقی، ارائه مشاوره حقوقی معادل دفاع است و تنها وکلای شاغل می توانند مشاوره حقوقی واقعی ارائه دهند.

 

مشاوره حقوقی خانواده

 

حقوق خانواده شامل کلیه امور مربوط به روابط خانوادگی می شود. اغلب اوقات، خانواده ها باید شرایط سخت و اختلاف نظرهایی را پشت سر بگذارند که باید وکیل ارائه دهد: طلاق: وکلای طلاق، دادخواست های طلاق و کلیه مراحل قانونی در این زمینه را هدایت می کنند. حضانت کودک: زوج های طلاق به وکلایی نیاز دارند تا به آنها کمک کنند تا حقوق قانونی خود را در رابطه با حضانت فرزند حفظ کنند. تقسیم املاک: تقسیم املاک معمولاً از طریق وصیت نامه انجام می شود و یک فرآیند قانونی ظریف است که باید توسط یک وکیل مجرب انجام شود. مسئولیت اصلی او ارائه مشاوره و راهنمایی حقوقی است. چنین فردی می تواند در امور کاری و اداری، امور مهاجرتی، امور تجاری و بین المللی و سایر امور حقوقی به افراد کمک کند.

 

در چه زمینه هایی می توانید مشاوره حقوقی دریافت کنید؟

مشاوره حقوقی حوزه های مختلفی را پوشش می دهد و درک این حوزه ها به شما در انتخاب مشاور حقوقی مناسب کمک می کند. مهمترین زمینه هایی که می توان از مشاوره حقوقی استفاده کرد عبارتند از:

مشاور حقوقی و حقوقی در زمینه حادثه و خسارت

حقوقی و مشاور حقوقی مرتبط با سهل انگاری و حوادث

مشاور حقوقی در زمینه حقوق تجارت

مشاور حقوقی در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده

مشاور حقوقی شرکت ها و سازمان ها

مشاور حقوقی در زمینه ارث

مشاور حقوقی در زمینه اسناد رسمی

مسئولیت های مشاور حقوقی

  1. امور مربوط به معاملات و قراردادها

مشاوران حقوقی باید پیش نویس ها و متون قرارداد را تهیه و بر روند قرارداد و مواد مندرج در آن نظارت کنند. در صورت لزوم افراد باید از شرایط و آثار هر یک از بندهای قرارداد مطلع شوند تا از هرگونه ضرر و زیان جلوگیری شود. مشاوره حقوقی می تواند به افراد در زمینه معاملات ملکی، خرید و فروش، رهن، وکلا و مسائل خانوادگی مانند طلاق، حضانت، نفقه و مهریه کمک کند.

مشاوره حقوقی چیست و مشاوره حقوقی چیست؟

در حالی که مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی به صورت اختصاصی و مستقیم است و مستلزم اقدامی است، «اطلاعات حقوقی» بسیار کلی و کلی است و شامل اطلاعات خاصی در این زمینه نمی شود. نمونه‌های زیر محتوایی را نشان می‌دهند که توصیه حقوقی واقعی محسوب نمی‌شود:

دیدگاهتان را بنویسید