مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی خانواده حضوری

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته

مشاوره حقوقی خانواده حضوری

 

 

 

اولین شرط برای دریافت مشاوره حقوقی در امور خانوادگی، شناسایی موضوعی است که برای آن نیاز به مشاوره حقوقی دارید. در این مرحله، باید با دقت و به طور کامل برای مشاور خود توضیح دهید که مشکل شما چیست و به چه راه حلی نیاز دارید. پس از مشخص شدن مشکل، دومین شرط برای اخذ مشاوره حقوقی خانواده، یافتن وکیل مناسب است. بهترین وکیل مراقبت های اولیه با تجربه و مهارت در این زمینه می تواند مشتریان خود را راهنمایی کند و از حفظ منافع آنها اطمینان حاصل کند. بنابراین انتخاب مشاور حقوقی خانواده مناسب و قابل اعتماد برای داشتن روابط خانوادگی بهتر بسیار مهم است.

 

مشاوره حقوقی خانواده حضوری

همچنین مطابق ماده 1115 قانون مدنی، در صورتی که سکونت در منزل شوهر موجب بیم ضرر بدنی، مالی یا آبروی زن شود، می‌تواند مسکن جداگانه انتخاب کند. در این صورت نفقه زوجه به عهده زوج است. علاوه بر این، ماده ۱۱۱۸ قانون مدنی مقرر می دارد که زن می تواند مستقلاً مالک اموال مورد نظر خود باشد و استقلال اقتصادی زوجه نیز توسط قانونگذار به رسمیت شناخته شده است. حقوق و تعهدات یک فرد نیز شامل عناصر منحصر به فرد خود است. به عنوان مثال، طبق ماده 1105 قانون مدنی «در رابطه زناشویی، سرپرستی خانواده از خصوصیات شوهر است».

بهترین مشاوره حقوق خانواده

مشاوران حقوقی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که می توانید برای کمک به مسائل خانوادگی خود به آنها مراجعه کنید. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید شخصاً با یک مشاور حقوقی صحبت کنید، اصلاً نگران نباشید: مشاوران در کشور در هر زمان، هر مکان، تلفنی یا آنلاین در ۲۴ ساعت از ۲۴ ساعت در دسترس هستند تا به شما مشاوره دهند. خوشبختانه ما مشاورین حقوقی در کشورمان داریم که بر کلیه امور مربوط به حقوق خانواده تسلط کامل دارند و در مواقعی که نیاز به مشاوره فوری با مشاور حقوقی داشته باشید، می توانند سریعاً تلفنی پاسخ دهند و تمامی راه حل های حقوقی را به شما ارائه دهند. از شما سوال می پرسند.

 

مشاوره حقوقی خانواده حضوری

 

ممکن است روزی با مشکل خانوادگی مواجه شوید و ندانید در آن موقعیت چه کاری باید انجام دهید، پس نگران نباشید، می توانید از طریق تلفن همراه خود بدانید که چگونه در آن موقعیت واکنش نشان دهید. شماره تماس یک مشاور حقوقی در زمینه حقوق خانواده را دریافت کنید تا در اسرع وقت به شما مشاوره دهد.

ویژگی های مشاوره حقوقی

یک مشاور حرفه ای حقوق خانواده باید دارای ویژگی ها و نقاط قوتی باشد که باعث اطمینان بیشتر و راحتی مشتریان شود. در زیر به برخی از این مزایا و ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

تخصص و تجربه: مشاوران حقوقی خانواده با تخصص و تجربه در زمینه مربوطه باید درک جامعی از قوانین و مقررات حقوق خانواده داشته باشند. این تخصص و تجربه به آن اجازه می دهد بهترین راه حل ها را ارائه دهد و بهترین نتایج را برای مراجعین خود در مواجهه با مسائل حقوقی خانواده به دست آورد.

توصیه ما این است که قبل از امضای شرایط و ضوابط قرارداد پیش از ازدواج با یک مشاور حقوقی خانواده مشورت کنید. در عین حال می توانید بر اساس تصمیم متقابل خود و همسرتان این شرایط را تعیین و امضا کنید.

مشاوره حقوقی خانواده

مشاور حقوقی خانواده شخصی است که از قوانین، مقررات و رویه های حاکم بر روابط خانوادگی از جمله قانون مدنی و قوانین حمایت از خانواده آگاهی و اطلاعات کامل و جامع داشته باشد. مشاوران خانواده با مطالعه و تحقیق، کسب تجربه در دعاوی خانوادگی و تسلط بر رویه های عملی دادگاه خانواده به این دانش دست می یابند. بنابراین وکیل خانواده که در وکالت دعاوی خانوادگی (مانند مهریه، طلاق، نفقه، حضانت، نفقه در حین زندگی مشترک و …) تخصص دارد را می توان یکی از نکات مهم در حقوق خانواده دانست. نفقه به حق و تکلیف پرداخت مخارج زندگی همسر یا فرزندان مشترک اطلاق می شود. در صورت تمایل به دادن یا دریافت نفقه، بهتر است با یک وکیل متخصص در این زمینه مشورت کنید.

 

مشاوره حقوقی خانواده حضوری

 

در حالی که امور مربوط به روابط زن و شوهر توسط یک وکیل مرد قابل رسیدگی است، اما در صورت دخیل بودن امور مربوط به زوجه، ممکن است یک وکیل زن برای رسیدگی به امور قانونی استخدام شود. انتخاب وکیل، زن یا مرد، یک مسئولیت شخصی و مرتبط با دعوا است.

دیدگاهتان را بنویسید