مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی خانواده در تهران

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته

مشاوره حقوقی خانواده در تهران

 

 

بدیهی است که حقوق خانواده یکی از زیرمجموعه های حقوق خصوصی است که به دنبال شناخت حقوق است. بنابراین مجموعه ای از «بایدها» و «نبایدها» (قوانین و مقررات) که بر روابط حاکم است و صرفاً برای حمایت از خانواده ایجاد می شود، حقوق خانواده نامیده می شود.

 

مشاور آنلاین وکیل

وکیل مشاور با بهره گیری از کارشناسان و کارشناسان مجرب در زمینه های مختلف خدماتی آماده همکاری با اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. این نمایندگی که زمینه اصلی فعالیت آن ارائه خدمات حقوقی و مشاوره آنلاین می باشد دارای تجربه و رزومه قابل توجهی در تمامی زمینه های ارائه شده می باشد.

 

قیمت مشاور خانواده در تهران

در جامعه ای پویا و پیچیده مانند تهران، خدمات حقوقی خانواده یکی از نیازهای اصلی شهروندان محسوب می شود. مشاوران حقوقی خانواده نقشی حیاتی در حل اختلافات خانوادگی و ارائه مشاوره حقوقی دارند. اما قیمت این سرویس تحت تاثیر عوامل متعددی است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. تعداد و تخصص مشاوران: تعداد مشاوران حقوقی خانواده و تخصص آنها یکی از عوامل اولیه موثر بر قیمت خدمات حقوقی است. در تهران تقاضا برای خدمات حقوقی بسیار زیاد است و تعداد مشاوران نامحدود است. مشاوران با تخصص و تجربه بیشتر ممکن است هزینه های بیشتری را برای خدمات خود دریافت کنند.

حضانت چیست؟

برای تاکید بر اهمیت مشاوره حقوقی در امور خانواده به مباحث حقوق خانواده اشاره می کنیم. طبق قوانین ایران، حضانت کودک به شخصی واگذار می شود که صلاحیت قانونی نگهداری از کودک را دارد. در این زمینه، کلمه «نگهداری» معانی مختلفی دارد، از جمله توانایی تأمین نیازهای مادی مانند خوراک و پوشاک، آموزش و حتی مراقبت و نظارت بر ارضای نیازهای اخلاقی و معنوی مانند توجه، محبت. ، آموزش و شکل گیری. حضانت بسته به شرایط می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و شما می توانید از مشاوره حقوق خانواده برای تصمیم گیری درست استفاده کنید. یکی از این موقعیت ها جایی است که زن و مرد با هم زندگی می کنند. در این صورت نگهداری از طفل بر عهده زن و مرد است، فرقی بین آنها نیست. در موارد دیگر، رابطه زن و شوهر ممکن است منجر به جدایی شود. در این صورت حضانت طفل تا سن 7 سالگی به عهده مادر است و بعد از 7 سالگی حضانت طفل به عهده پدر است. البته این سوال در سنگ نیست و قابل انعطاف است. اگر یکی از والدین به اندازه کافی برای تربیت، آموزش و حمایت از کودک مجهز نباشد، والدین دیگر این مسئولیت را بر عهده می گیرند. مورد دیگری حضانت وجود دارد که هر دو والدین یک کودک فوت کرده اند. در این صورت اولویت با والدین بازمانده است. به عبارت دیگر، در صورت فوت پدر و مادر، حضانت فرزند بر عهده مادر خواهد بود، حتی اگر جد پدر در قید حیات باشد. در صورت فوت هر دو والدین فرزند، حضانت به پدربزرگ واگذار می شود. بعد مجری (یعنی نماینده تعیین شده توسط پدر یا پدربزرگ) و در نهایت قیم (نماینده قضایی منصوب شده توسط دادگاه که ممکن است یکی از والدین کودک باشد) قرار می گیرد. قوانین فوق برای پسران و دختران یکسان است. اما بالاتر از همه، قواعد قانون می تواند بسته به شرایط تغییر کند. از طرفی در سن بلوغ نه سالگی برای دختران و پانزده سالگی برای پسران می تواند انتخاب کند که کجا به زندگی خود ادامه دهد.

 

مشاوره قبل از ازدواج

ازدواج سرآغاز یک خانواده سالم و باثبات است که فرزندان در آن بزرگ می شوند و در دنیا جلو می روند. مشاوره قبل از ازدواج می تواند راه بسیار مفیدی باشد

مشاوره تلفنی در زمینه حقوق خانواده

یکی از اصول اولیه مشاوره حقوقی در دسترس بودن است و باید به گونه ای ارائه شود که گیرنده مشاوره بتواند بدون عذر و خجالت مسائل و مشکلاتی را که با آن مواجه می شود ارائه دهد. یکی از مزایای مشاوره حقوقی در مقایسه با مشاوره حقوقی تلفنی یا آنلاین (مثلاً از طریق واتس اپ یا تلگرام) این است که گیرنده نیازی به برخورد شخصی با مشاور ندارد و می تواند به راحتی و با آرامش به مشکل رسیدگی کند. با طرح سوالات و مشکلات خود و بسته به شخصیت شما در زمینه مشکلات خانوادگی که بر حریم خصوصی بخش بزرگی از مردم تأثیر می گذارد و ممکن است پرسیدن سؤالات شخصی برای آنها ناخوشایند باشد، مشاوره بدون افشاگری انجام می شود. هویت. این امر در مورد مشاوره حقوقی خانواده از طریق تلفن نیز صدق می کند. برای دریافت مشاوره حقوقی خانواده از طریق تلفن، می توانید از طریق خدمات مشاوره حقوقی با خدمات مشاوره حقوقی تلفنی مشورت کنید و برای درخواست مشاوره حقوقی تلفنی، دستورالعمل های صفحه را دنبال کنید.

چگونه می توانم به یک وب سایت مشاوره حقوقی اعتماد کنم؟

اولین راه برای ارزیابی قابل اعتماد بودن وب سایت و وکلای مرتبط با آن این است که به انتهای صفحه اصلی وب سایت رفته و به دنبال نماد اعتماد وب سایت بگردید تا با خیال راحت از خدمات آن استفاده کنید. کلیه موارد ذکر شده در وب سایت مشاور حقوقی مطابق با قوانین ملی است. اگر در خارج از کشور زندگی می کنید، می توانید درخواست کمک کرده و با همکاران ما در خارج از کشور تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید