مشاوره حقوقي

مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی

مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی

 

موسسه حقوقی وکیل یکی از بزرگترین و پیشروترین موسسات حقوقی ارائه دهنده خدمات حقوقی می باشد. این آژانس پس از ده سال فعالیت موفق، صدها وکیل و مشاور حقوقی مجرب دارد. خدمات حقوقی ارائه شده توسط این موسسه محدود به خاک ایران نیست، فارسی زبانان سراسر جهان می توانند از این خدمات بهره مند شوند. دکتر هادی توکلی مدیر موسسه حقوقی وکیل تلنی رسالت این موسسه را ارائه کلیه خدمات حقوقی به تمامی اقشار جامعه و سطوح درآمدی دانست.

 

مشاوره حقوقی حضوری

اگرچه خدمات حقوقی به صورت تلفنی ارائه می شود، اما برخی از افراد همچنان ترجیح می دهند برای دریافت مشاوره حضوری به دفتر وکالت مراجعه کنند. موسسه حقوقی وکیل تلنی تمامی بسترهای لازم را برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری در سراسر ایران در اختیار شما قرار می دهد. مثلا شما ساکن غرب تهران هستید باید با یک وکیل مجرب در غرب تهران مشورت کنید. برای هماهنگی جهت مشاوره حضوری خود با وکیل در غرب تهران کافیست با همکاری موسسه حقوقی وکیل تلفنی هماهنگ کنید.

خدمات مشاوره حقوقی تلفنی

خدمات حقوقی ارائه شده توسط موسسات وکالت تلفنی بسیار گسترده و متنوع است، دلیل آن این است که موسسات حقوقی تلفنی دارای بیش از صدها وکیل پایه هستند و هر یک از این وکلا سال ها دانش و تجربه حقوقی دارند. حوزه حقوق. آنها به راحتی می توانند مشکل را با جزئیات بررسی کنند و بهترین تصمیم را بگیرند. بنابراین می توانید در هر زمانی از شبانه روز از آژانس ما مشاوره حقوقی بگیرید. به جرات می توان گفت که تیم وکلای ما یکی از مجرب ترین وکلای خانواده در ایران هستند. با توجه به اینکه امور خانواده بیش از 65 درصد حجم کاری دادگاه ها را تشکیل می دهد، تصمیم گرفتیم با انتخاب بهترین وکلای خانواده در ایران به کاهش این نسبت ها کمک کنیم.

مشاوره حقوقی 24 ساعته

کلماتی مانند داروخانه 24 ساعته، درمانگاه 24 ساعته، فروشگاه 24 ساعته و غیره. باعث می شود بعد از شنیدن آنها احساس راحتی کنیم. به دلیل وجود چنین مراکزی محدودیت زمانی برای استفاده از خدمات این مراکز وجود ندارد و می توانیم در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیازهای خود باشیم. حالا مکانی را تصور کنید که 24 ساعت شبانه روز به شما خدمات ارائه می دهد و حقوق می دهد و بسیاری از مشکلات روانی شما را حل می کند.

 

مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی

 

در صورت تمایل به محاسبه مبلغ پرداختی می توانید به سایت نمایندگی مراجعه و یا با شماره 09333688052 تماس حاصل فرمایید و مبلغ محاسبه شده را پرداخت نموده و سپس فیش واریزی و مدارک خود را برای پشتیبانی واتس اپ مربوطه ارسال نمایید. ضامن با وکیل هماهنگ می کند و پرداخت شما توسط وکیل محاسبه و اعلام می شود. علاوه بر موارد فوق، خدمات مشاوره ای دیگری مانند ثبت نام و مشاوره حقوقی، مشاوره حقوقی وکلای مالی، مشاوره حقوقی وکلای قراردادی، استارت آپ ها، دادگاه های اداری، سیستم های پاسخگویی و … ارائه می شود. همچنین توسط کارشناسان و وکلای مجرب ارائه می شود.

 

مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی

خیلی وقت ها هموطنان عزیزمان مقیم سایر کشورها در ایران با مشکلات و یا چالش های قانونی مواجه می شوند. از یک طرف نه امکان و نه شرایط لازم برای رفتن به ایران برای رسیدگی حضوری را دارند و از سوی دیگر فرد قابل اعتمادی در ایران ندارند که بتوانند کار خود را به او بسپارند. در این صورت معقول ترین کار مشورت با وکیل یا سپردن پرونده به وکیل ایرانی است. اما آنها از کجا می توانند وکلای قابل اعتماد پیدا کنند و چگونه می توانند با وکلای حرفه ای در ایران هزاران مایل دورتر مشورت کنند.