مشاوره حقوقي, مشاوره حقوقی شرکت ها

مشاوره حقوقی شرکت ها در جنوب تهران

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته

مشاوره حقوقی شرکت ها در جنوب تهران

 

 

ما همچنین مشاوره حقوقی رایگان را به مشاغل ارائه می دهیم. بسیاری از هلدینگ های قانونی در ایران این کار را انجام می دهند. با مراجعه به هلدینگ حقوقی مهر می توانید از مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شوید. توصیه می شود قبل از مشاوره حقوقی رایگان با موسسه حقوقی یا مشاور حقوقی مورد نیاز تماس گرفته و شرایط و امکانات موجود را بررسی کنید. در اینجا توجه شما را به چند مورد مشاوره رایگان برای شرکت ها جلب می کنیم:

کنوانسیون ها و کنفرانس های حقوقی

در برخی گردهمایی های حقوقی، سخنرانی ها و کنفرانس ها، شرکت های حقوقی یا مشاوران حقوقی خصوصی ممکن است مشاوره رایگان ارائه دهند.

دوره های آموزشی و وبینارها

برخی از دوره های آموزشی حقوقی و وبینارها به عنوان بخشی از خدمات خود به شرکت کنندگان مشاوره حقوقی رایگان ارائه می دهند.

امتحان اولیه رایگان

برخی از موسسات حقوقی به مشتریان جدید جلسه اولیه رایگان مربوط به بررسی پرونده حقوقی ارائه می دهند تا بتوانند وضعیت و مسائل حقوقی خود را درک کنند.

سازمان های دولتی

برخی از سازمان های دولتی مشاوره حقوقی رایگان به کسب و کارهای کوچک و شرکت های نوپا ارائه می دهند.

نظارت بر شرایط لغو یا تمدید قرارداد

در صورت لزوم، مشاور حقوقی می تواند به شما بگوید که چه مواردی باید در مفاد فسخ یا تمدید برخی قراردادها بررسی شود.

 

مشاور حقوقی آنلاین

با فراگیرتر شدن فناوری و افزایش سختی و هزینه رفت و آمد، فرهنگ استفاده از خدمات از راه دور رشد می کند. مشاوره حقوقی تفاوتی ندارد. افرادی که برای بررسی امور حقوقی خود نیاز به وکیل متخصص دارند می توانند با تماس با وکیل آنلاین خدمات حقوقی دریافت کنند. تقریباً در همه زمینه ها، کمک گرفتن از یک مشاور حقوقی آنلاین مفید است. اگر سندی نیاز به مطالعه داشته باشد، وکیل می تواند با ارسال سند قبل یا در حین مشاوره این کار را انجام دهد.

نظارت بر قوانین جدید

مشاوران حقوقی مسئول درک تغییرات و نوآوری های قانونی، قوانین جدید و تأثیر آنها بر مشتریان هستند.

رسیدگی به پرونده های ورشکستگی و انحلال شرکت ها

مشاوران حقوقی مشاوره و راه حل های متناسب با موضوعات حقوقی مانند ورشکستگی مبتنی بر تقصیر، ورشکستگی ساده، تقلب، تعلیق کسب و کار، انحلال کسب و کار و قراردادهای مشارکت را به شما ارائه می دهند. مشاوران حقوقی در امور حقوقی مربوط به مناقصات، مزایده و کارمزد معاملات تخصص گسترده ای دارند و می توانند با حضور در این جلسات و مزایده ها حداکثر کمک را به شما ارائه دهند.

شرایط استخدام یک مشاور حقوقی چیست؟

در پاراگراف قبل در مورد اهمیت مشاوران حقوقی در شرکت های مختلف صحبت کردیم. ذکر این نکته ضروری است که این دسته شغلی مورد نیاز همه شرکت ها با نقاط قوت و ضعف متفاوت است. برخی از مدیران بر این باورند که با تجربه خود می توانند این چالش های حقوقی را بدون وارد شدن به اقدامات قانونی حل کنند. اما همین مدیران با ورود به این پرونده ها به دنبال استفاده از خدمات مشاور حقوقی هستند. اما این مذاکرات برای حل مشکلات فایده چندانی ندارد و نمی تواند از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کند. اهمیت حفظ مشاور حقوقی در درازمدت در هر کسب و کاری این است که از هر گونه مسائل حقوقی که به ذهنتان خطور می کند اجتناب کنید.

در اینجا به برخی از این شرکت ها اشاره می کنیم:

مشاوره حقوقی شرکت ها و استارت آپ های دانش بنیان

استارت آپ های دانش بنیان به مشاوره و راهنمایی در مورد مسائل حقوقی مانند ثبت کسب و کار، قراردادها، مالکیت معنوی و سرمایه گذاری نیاز دارند.

مشاوره حقوقی فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دیجیتال

شرکت‌هایی که در بخش‌های فناوری اطلاعات و دیجیتال فعالیت می‌کنند به دلیل مسائل حقوقی مانند حریم خصوصی، حقوق مالکیت معنوی و رعایت قوانین دیجیتال، به مشاوره حقوقی نیاز دارند.

مشاوره حقوقی شرکت های تجاری و محصول محور

شرکت‌های بازرگانی که در فعالیت‌های مربوط به تولید، بازاریابی و فروش محصولات فعالیت می‌کنند، در مورد مسائل قراردادی، مالی و مالیاتی و همچنین امور تجاری مشاوره می‌گیرند.

مشاوره حقوقی شرکت های بین المللی

شرکت هایی که دارای فعالیت های بین المللی هستند به دلیل مسائلی مانند قوانین کشورهای مختلف، مسائل مالیاتی بین المللی و قراردادهای بین المللی، مشاوران حقوقی شرکت ها را استخدام می کنند.

مشاوره حقوقی شرکت تجارت خدمات

مشاغلی مانند شرکت های حمل و نقل، شرکت های کارگزاری و شرکت های مشاوره به مشاوره در مورد قراردادها، رعایت و حل اختلاف نیاز دارند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید