مشاوره حقوقي, مشاوره حقوقی مالیات

مشاوره حقوقی مالیات در شمال تهران

مشاوره حقوقی تلفنی در تهران

مشاوره حقوقی مالیات در شمال تهران

 

 

امروزه بسیاری از کسب و کارها برای بهبود وضعیت مالیاتی خود و کاهش ریسک های مالیاتی به استخدام مشاوران مالیاتی روی آورده اند. یک مشاور مالیاتی خوب می تواند گروه را برای حفظ حاشیه مالیات ایمن و اجتناب از جریمه های مالیاتی برای تجارت راهنمایی کند. در برخی موارد مشاور مالیاتی می تواند به عنوان راهنما در کسب و کار عمل کند، در حالی که در برخی موارد علاوه بر ارائه مشاوره و راهنمایی های مالیاتی لازم، می تواند به امور اداری مالیاتی نیز رسیدگی کند، یعنی حسابداری مالیاتی را در سازمان انجام دهد. شرکت. جمع آوری. همه چیز به کارفرمایی بستگی دارد که قصد دارد یک مشاور مالیاتی استخدام کند. در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.

مشاوره حقوقی مالیات در شمال تهران

لطفاً توجه داشته باشید که در برخی عوارض، یک حسابدار مالی و مالیاتی تعیین می‌شود که تنها یک مشاور مالیاتی را برای بررسی حساب‌ها و مالیات‌های مربوطه استخدام می‌کند و نکات مالیاتی مربوط به مالیات را در طول فرآیند اجرا در نظر می‌گیرد. اما گاهی در برخی واحدهای اقتصادی حتی واحدهای حسابداری مستقر نمی شوند. در این صورت می توان با استخدام مشاور مالیاتی و موافقت با انجام تمامی کارهای یک پروژه به توافق رسید. در این موارد مشاوران مالیاتی معمولاً منابع مالی و انسانی مناسب را تامین می کنند و مدیریت مالی و مالیاتی مجموعه را بر عهده دارند.

مشاوره حقوقی مالیات در شمال تهران

بنابراین با توجه به اهمیت مشاور مالیاتی آنلاین و حضوری برای موسسات مشاوره و کسب و کار، در این مقاله ابتدا به این سوال که مشاور مالیاتی کیست پاسخ می دهیم; سپس، پس از توضیح وظایف آنها، نگاهی به تفاوت وکیل مالیاتی در مقابل وکیل خواهیم داشت.

 

مشاور مالیاتی کیست؟

قبل از پاسخ به این سوال، اجازه دهید ابتدا بفهمیم مشاور مالیاتی کیست؟ لازم است دلایل استفاده از این مشاور توضیح داده شود. زمانی که یک شخص حقیقی یا حقوقی مانند یک شرکت بازرگانی فعالیت تجاری خود را شروع می کند، باید طبق قوانین متعدد مصوب کشور، مجموعه ای از مسئولیت ها را انجام دهد، مانند داشتن دفتر مالی خاص، استفاده از حسابدار رسمی، ارائه بیمه کارکنان و ثبت اطلاعات مالی ویژه در سامانه بر عهده شخص حقیقی یا حقوقی (تجار) می باشد. یکی از وظایف کسانی که به فعالیت های تجاری اشتغال دارند پرداخت مالیات است. مالیات برای این افراد به معنای مالیاتی است که باید در پایان سال مالی بر اساس درصد معینی از درآمد سالانه خود، پس از تسلیم اظهارنامه مالیاتی، به IRS ایالتی پرداخت کنند. این مالیات ها به دو دسته اصلی مالیات حرفه ای و مالیات اشخاص حقوقی تقسیم می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید