مشاوره حقوقی اداره کار

مشاور حقوقی اداره کار

مشاوره حقوقی تلفنی غرب تهران

مشاور حقوقی اداره کار

 

 

اما در برخی موارد و در مواردی به دلیل خاص بودن اطلاعات و گردش کار آن در دادگاه، بهتر است این موارد را به وکلای متخصص برای درک حقوق کار و روابط صنعتی واگذار کنیم، علیرغم پیچیدگی و شرایط آن، می توان تایید کرد. . حقوق شما با خدمات کار یا خدمات ذیصلاح.

مرخصی طبق قانون کار

طبق قانون کار، کارگران می توانند 2.5 روز در ماه مرخصی بگیرند. این تعداد تقریباً 192 ساعت در سال یا معادل 26 روز کاری است. نام این تعطیلات «تعطیلات» است و باید به هر ماه چهار جمعه اضافه شود.

 

مشاور حقوقی اداره کار

بر اساس ماده 20 قانون کار، در صورت اخراج غیرقانونی کارگر، باید ظرف 30 روز به کمیسیون کار و روابط کارفرما برای بازگشت به کار مراجعه کند. اگر اخراج موجه باشد، کارفرما باید فقط حقوق کارگر را بپردازد. با این حال، اگر کارفرما بدون دلیل کارمند را اخراج کند، کمیته ارزیابی تصمیم قطعی می گیرد و اجازه می دهد کارمند به سر کار بازگردد. در صورتی که کارمند پس از دریافت تصمیم نهایی مبنی بر بازگشت به کار از بازگشت به کار خودداری کند، کارفرما باید از تاریخ اخراج معادل 45 روز حقوق به ازای هر سال کار به وی پرداخت کند. سالیانه.

 

مشاوره حقوق کار

طبق قانون کار، کارگر به شخصی گفته می شود که در ازای دریافت حق کار، اعم از حقوق یا هر عنوان دیگر، کار را مطابق خواسته و مقتضیات کارفرما انجام می دهد. این تعریف جهانی نشان می دهد که عنوان شغلی برای قانونگذار مهم نیست، او می تواند خلبان باشد، می تواند پزشک باشد، می تواند مهندس باشد، حتی می تواند یک نوبت به نوبت ساده باشد. وقتی یک کارگر به وکیل مراجعه می کند، ابتدا باید اسنادی را ارائه کند که رابطه کارفرما و کارگر را ثابت کند. برای مثال باید پرینت بانکی لیست بیمه قانونی یا سند دیگری که رابطه کارفرما و کارمند را ثابت می کند ارائه شود.

 

 

قرارداد کار چیست؟

قرارداد می تواند یک سند کتبی یا شفاهی باشد که شامل کلیه اعتبارات باشد و کارگر بسته به مبلغ و توافق کارگر و کارفرما می تواند به صورت پاره وقت یا تمام وقت کار کند.

 

مشاور حقوقی اداره کار

1- تشخیص: اولین مرحله مربوط به شکایات کارگران و کارفرمایان، خدمات تشخیصی نامیده می شود. او باید درخواست خود را در اداره تحقیق ثبت کند. پس از ثبت شکایت، شعبه جلسه رسیدگی را تعیین و برای کارفرما و کارگر ارسال می کند. در زمان مشخصی هر دو طرف برای حل اختلاف به شعبه می آیند.

2- حل اختلاف: زمانی که کارگر یا کارفرما تصمیم مرجع را تشخیص داد، کارگر یا کارفرما 15 روز فرصت دارد نسبت به تصمیم صادره اعتراض کند. کمک بخواهید.

نکات کلیدی: وکلای دفتر کار به دلیل سابقه و پرونده های خود دارای وزن زیادی هستند که به پیشرفت کار شما در طول دادگاه کمک شایانی خواهد کرد. اگر کارگر بتواند رابطه خود را با کارفرما ثابت کند، خود به خود از این حقوق بهره مند خواهد شد. در صورت امکان سوالات مختلف در مورد میزان حقوق، میزان عیدی، نحوه پرداخت حقوق یا مبلغ بیمه و…

 

مشاور حقوقی اداره کار برای بیمه بیکاری

بیمه بیکاری یکی از بهترین انواع پوشش های بیمه ای است. کارگران تحت شرایط خاصی می توانند پس از پایان کار از بیمه بیکاری بهره مند شوند. با وجود بیمه بیکاری، کارگران با ترک شغل و یافتن شغل جدید مشکل معیشتی ندارند. یکی از مهمترین بخشهای قانون کار، فصل چهارم قانون کار در خصوص حفاظت فنی و بهداشت در کار است. هدف این فصل حفاظت از منابع فیزیکی و انسانی است. جدی ترین تخلفات قانون کار، عدم رعایت مقررات فنی حفاظت و سلامت در محل کار است. برای مشاوره رایگان حقوق کار، با مراجعه به صفحه مشاوره رایگان شروع کنید و سوالات مشاوره های قبلی خود را جستجو کنید. از آنجایی که بسیاری از درخواست های رایگان در این قسمت ثبت و پاسخ داده شده است، ممکن است سوال شما یکی از آنها باشد. بدیهی است که پاسخ به مشاوره رایگان نه فوری است و نه سریع. بنابراین در صورت نیاز به پاسخ سریع باید مشاوره های قبلی را جستجو کنید یا مشاوره تلفنی یا آنلاین انجام دهید.

 

مشاور حقوقی اداره کار آنلاین

در این صورت متقاضی مشاوره در قانون کار و بیمه کارگران درخواست مشاوره خود را ثبت می کند. سپس درخواست ها بررسی شده و بر اساس تخصص مورد نیاز به کارشناسان مربوطه ارسال می شود و سریع ترین زمان ارائه مشاوره ثبت می شود. زمان مشاوره از طریق پنل کاربری و پیامک به کاربران اعلام می شود. در صورت تایید زمان توسط کاربر، مشاوره تایید می شود. در زمان توافق شده مشاوران متخصص به صورت تلفنی با کاربر تماس گرفته و در طول مراحل مشاوره تلفنی قانون کار اطلاعات، راهنمایی و مشاوره لازم را ارائه خواهند کرد.

 

مشاور حقوقی اداره کار اینترنتی

برای مشاوران حقوقی وزارت کار به شما این امکان را می دهیم که با شماره گیری یکی از شماره های زیر از بهترین وکلا در تهران مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید. در این مقاله می خواهیم شما را با مشاوران حقوقی و مشاوران مختلف وزارت کار آشنا کنیم. همانطور که می دانید یکی از مهمترین ویژگی های رابطه کاری بین کارفرما و کارمند، اعتماد بین این دو است. غالباً بین اتحادیه ها و مدیریت ممکن است سؤالات و مشکلاتی ایجاد شود و این مسائل با گفت و گوی دوستانه حل می شود. شما می توانید با مشاوره و راهنمایی یک وکیل اداره کار، این اختلافات را حل کنید. یکی از وظایف وکلای دفتر کار، گرفتن حقوق کارگران از کارفرمایان در شرایط مناسب، سلب حقوق کارفرمایان از کارگران و حل و فصل اختلافات است.

 

مشاور حقوقی اداره کار تلفنی

حقوق کار سه عنصر دارد. اگر این سه عنصر را نتوان با هم موازی کرد، حقوق کار محقق نمی شود. سه عنصر کارگر، کارفرما و کارگاه است. این سه به یکدیگر وابسته هستند. بدون کارگاه، نه کارگر وجود خواهد داشت و نه کارفرما. در قانون مدنی آنچه مورد توجه قرار می گیرد بیان قصد و رضایت طرفین قرارداد است. اگرچه در ماده 9 قانون کار اظهار قصد طرفین ذکر شده است، اما ماده 2 قانون کار اظهار قصد و رضایت طرفین را مخفی کرده است. وقتی می گوییم کارگر فردی است که به درخواست کارفرمای خود کار را می پذیرد، به این معناست که از او خواسته شده است. همچنین در ماده 172 قانون کار به رضایت طرفین می پردازیم. او ممنوعیت کار اجباری را پیشنهاد کرد.

 

مشاور حقوقی اداره کار آنلاین

بر اساس تجربیات موجود، مشاوره تلفنی از آژانس های کاریابی مطمئنا سطح بالاتری از رضایت را ایجاد می کند و در حالت ایده آل، ترکیبی از هر دو روش می تواند بهترین نتایج را به همراه داشته باشد. درقراردادی که بین کارمند و کارفرما برای مدت معینی امضا شده و با تسویه حساب و پرداخت دستمزد به پایان می رسد، باید تاریخ شروع و پایان را مشخص کند. قراردادی که مدت معینی نداشته باشد و برای انجام کار معینی محول شود، قرارداد نامیده می شود و با اتمام کار، قرارداد فسخ و هزینه آن تسویه می شود. مدت قرارداد آزمایشی برای کارگر ساده یک ماه و برای کارگر ماهر سه ماه است که در این مدت در صورت فسخ قرارداد توسط کارفرما ملزم به پرداخت کلیه مزایا و مزایا می باشد اما اگر کارگر باشد فقط حقوق این روز را پرداخت می کند. کار کردن به او پاداش خواهد داد.

 

مشاور حقوقی اداره کار اینترنتی شبانه روزی

مقررات قانون کار، کارفرما باید حقوق ماه آخر را پرداخت کند و کارفرما بدون توجه به سال یا ماه های کار، موظف است حقوق را طبق روش محاسبه قانون کار پرداخت کند. اگر کارگری با شکایت کارفرما دستگیر و بنا به تصمیم مرجع ذی صلاح به قید وثیقه آزاد شود و کارفرما او را موقتاً به کار بازگرداند، آیا باز هم موظف به پرداخت حقوق مقرر در تبصره ماده 18 می باشد؟ با توجه به اینکه هدف قانونگذار رفع مشکل معیشتی خانواده کارگران است و طبق روال جاری در صورتی که کارگر با شکایت کارفرما بازداشت و سپس به صورت ودیعه آزاد شود، کارفرما می تواند. تا تعیین تکلیف نهایی، کارگر را به سر کار بازگردانید. در غیر این صورت بدیهی است کارفرما موظف به پرداخت مبلغ فوق خواهد بود.

 

مشاور حقوقی اداره کار آنلاین

کارگر شخصی است که بنا به درخواست کارفرما کار می کند و به هر نامی مزد، حقوق و سایر مزایا دریافت می کند. در انتخاب وکیل کار در تهران حتما سوابق حرفه ای و تجربه آنها را در رسیدگی به پرونده های اداری و تجاری در نظر بگیرید تا حقوق کارگران و کارفرمایان ضایع نشود. آن را پیدا کنید تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. قرارداد کار یک قرارداد شفاهی یا کتبی بین کارگر و کارفرما است که کارگر در ازای دستمزدی که دریافت می‌کند کار می‌کند. به تعبیری شرایطی که کارمند با کارفرما قرارداد می بندد باید قانونی و قانونی باشد. به عنوان مثال، اگر قرارداد ساخت آشپزخانه تولید دارو منعقد شود، به دلیل غیرقانونی بودن هدف قرارداد، قرارداد باطل می شود. سوالاتی که نقش تعیین کننده ای در تعیین اولویت های مخارج خانوار دارند. برای پاسخ به این سوال، باید این کار را انجام دهید. ابتدا اطلاعات اولیه را از پرونده های قانون کار طی مشاوره اولیه تلفنی یا حضوری به دست آورد. سپس اطلاعات و شواهدی را برای اثبات ادعاهای کار فهرست بندی می کند. وی سپس با توجه به فرآیندهای موجود کمیته تشخیص و کمیته حل اختلاف نظر صریح در مورد حق الوکاله در پرونده صادر کرد.

مشاور حقوقی اداره کار آنلاین

در قانون مدنی دو نوع اهلیت در نظر گرفته شده است: حق تمتع و اهلیت استیفا. این به معنای حقوق استفاده است. سوالی که اکنون مطرح می شود این است که آیا قانون کار اعتبار قرارداد کار را نیز لحاظ می کند؟ در قانون مدنی بین ظرفیت، جنون و رشد رابطه وجود دارد. اما از نظر قانونی اینطور نیست. قانون کار فقط صلاحیت های نسبی را ذکر می کند. ماده 79 قانون کار می گوید: به کارگیری افراد زیر پانزده سال ممنوع است. بنابراین طبق قانون کار می توان با مجنون قرارداد کار منعقد کرد. قانون کار یک قانون حمایتی است و مجنون هیچ رابطه ای با کارفرما ندارد و نمی تواند از حقوقی که کسب کرده استفاده کند. قیم و قیم و ادارات قیم می توانند بر آنها نظارت کنند. بر این اساس مجنون می تواند به کمیته حل اختلاف اقامه دعوی کند اما نمی تواند به مرجع قضایی شکایت کند. همچنین باید به خاطر داشت که استخدام یک خارجی بدون مشخصات شغلی غیرقانونی است. طبق ماده 9 قانون کار، هدف از قرارداد کار باید مشخص باشد. این بدان معناست که شرح شغل یک کارگر باید به طور مشخص تعیین شود. کارگران باید بدانند چه کاری انجام دهند. او در حسابداری، خدمات، مدیریت یا سایر زمینه ها متخصص است. بنابراین، امضای قرارداد کار باید دارای موضوع خاصی باشد.

 

مشاور حقوقی اداره کار تلفنی رایگان

وکلای تهران گفتند کارگرانی که به درخواست خود و به نام خود در ازای دریافت حق‌الامتیاز کار می‌کنند، چه حقیقی و چه حقوقی، کار شخصی است. چیزی که از این تعریف می توان استنباط کرد این است که کارفرما می تواند یک شخص حقیقی یا حقوقی مانند شرکت، سازمان، موسسه و … باشد. اگر شخص حقیقی باشد، مسئولیت ها مشخص است و وحدت مالکیت و مدیریت کارگاه را بهبود می بخشد. یعنی یک نفر صاحب کارگاه است و همچنین کارگاه خود را مدیریت می کند. اما اگر کارفرما یک شخص حقوقی باشد، عدم وحدت حقوق مالکیت و مدیریت وجود دارد. در اینجا سازمانی به نام نماینده کارفرما ایجاد می شود که مدیر یا سرپرست کارگاه است.

 

مشاور حقوقی اداره کار رایگان شبانه روزی

همه کارفرمایان باید در هر شرایطی حقوق کارگران را رعایت کنند و همواره روابط حسنه با کارگران داشته باشند، اما متاسفانه برخی از کارفرمایان به دلیل عدم اطلاع و آگاهی از حقوق کارگران، مقررات و قوانین کار را رعایت می کنند. کارگران، بدرفتاری و تجاوز به کارگران توسط کارگران وزارت کار. از پرداخت حقوق خودداری می کنند. در این صورت کارگران می توانند با مراجعه به مشاور حقوقی وزارت کار و صحبت با وکیل متخصص در زمینه وزارت کار حقوق خود را استیفا کنند.

 

 

مشاور حقوقی اداره کار رایگان تلفنی

اگر به هر دلیلی نتوانستید با وکیل اداره کار تهران تماس بگیرید. برای مشاوره رایگان با وکیل دادگستری از وزارت کار تهران به شماره درج شده در سایت پیام دهید. در اولین فرصت با شما تماس می گیریم. در دفتر من مشاوره وزارت کار به صورت تلفنی و حضوری انجام می شود و هیچ محدودیت زمانی برای مشاوره رایگان وجود ندارد. مشاوره رایگان قانون کار در تهران در بدو تشریفات قانونی و در هنگام دفاع از آن در آژانس کاریابی ارجحیت دارد. تا بتوانید به بهترین نحو زیر نظر وزارت کار تجدیدنظر یا دفاعیه خود را تکمیل کنید. وکالت در کمیته تشخیص وزارت کار و کمیته حل اختلاف وزارت کار در تهران تخصص خاص خود را می طلبد. مشاوره در اداره کار تهران یک امر بسیار حرفه ای است زیرا هر شهر یا استانی مانند تهران مراحل اداری خاص خود را دارد. چنین پرونده هایی در داخل شهر یا استان باید توسط وکلا در دفتر رسیدگی شود. وی دارای سابقه قوی وکالت و مشاوره با وزارت کار در تهران است. تجربه مشاوره اداره کار تهران یکی از مهمترین ارکان دفاع موثر شماست. لذا مراجعه به وکیل متخصص از وزارت کار در تهران ضروری است. بنابراین در انتخاب توصیه از اداره کار مراقب باشید.

مشاور حقوقی تلفنی اداره کار در تهران

قرارداد امضا شده بین کارمند و کارفرما باید هدف قرارداد را به وضوح مشخص کند تا کارمند بتواند بفهمد که آیا برای این موقعیت واجد شرایط است و انتظارات طرف مقابل را برآورده می کند. قرارداد کار با مدت نامحدود یا قرارداد کار با مدت نامحدود قراردادی بدون مدت قراردادی معین است. در واقع این نوع قرارداد بهترین نوع قرارداد برای کارگران است زیرا به کارگران اجازه می دهد از مزایای اشتغال طولانی مدت بهره مند شوند و با افزایش تعداد سال ها، انتظار می رود مزایای اجتماعی کارگران از جمله مستمری و بیمه افزایش دادن. یکی از دغدغه‌های برخی از کارفرمایان، به‌ویژه در کارگاه‌هایی که شیفت‌کاری یا کار شبانه انجام می‌شود یا کارهای سخت و زیان‌آور انجام می‌شود، برنامه کاری کارگران است.

 

مشاور حقوقی تلفنی اداره کار

قوانین کار محدودیت هایی را برای ساعات کاری و سطوح قرار گرفتن در معرض برای مشاغل مختلف اعمال می کند. علاوه بر محدودیت در برخی شرایط، دستمزد، مزایا و دستمزد مربوط به عملکرد یک شغل نیز با تغییر شرایط خاص کار تغییر خواهد کرد. طبق ماده 148 قانون کار، کارگران باید مشمول بیمه اجتماعی شوند. مشکلات زیر ممکن است در رابطه با بیمه اجتماعی کارکنان ایجاد شود. اگرچه این پوشش ها اختیاری هستند، اما استفاده از این پوشش های اختیاری می تواند برای کارفرمایان بسیار مفید باشد. متأسفانه، اطلاعاتی در مورد پوشش های اختیاری هنوز منتشر نشده است. برای انتخاب و خرید بیمه مناسب فروشگاه خود از کارتبان در مورد مقررات وزارت کار مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید