مشاوره حقوقی کیفری

هزینه وکالت کیفری

مشاوره حقوقی تلفنی در تهران

در دادرسی کیفری، طرفین می توانند وکلای خود را انتخاب و معرفی کنند. اکثر پرونده های جنایی پس از تحقیقات مقدماتی توسط دادسرا با کیفرخواست به دادگاه کشیده می شوند. بنابراین وکلا هم در مرحله مقدماتی و هم در مرحله محاکمه نقش دارند. در مرحله مقدماتی، متهم می تواند همراه با وکیل در دادگاه حاضر شود.

هزینه وکالت کیفری در پرونده مالی

حق الزحمه وکلای کیفری در پرونده های مالی بر اساس قانون 6 درصد (دعاهای مالی بیش از 10 میلیون تومان)، 4 درصد (10 میلیون تا 100 میلیون تومان)، 3 درصد (100 تا 500 میلیون تومان) و 2 درصد (2 درصد) است. بیش از 500 میلیون تومان). با این حال، در یک پرونده حقوقی مانند درخواست چک، وکیل این اختیار را دارد که به نرخ ها عمل نکند و از موکل کمی بیشتر یا کمتر از مبلغ نرخ تحت قرارداد جداگانه ای که «قرارداد مالی» نامیده می شود، هزینه کند. بنابراین اخذ مبلغی بالاتر از حقوق گمرکی ایراد قانونی ندارد.

هزینه مشاوره وکیل کیفری تلفنی

مبلغ حق الوکاله حداقل 30 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال است و میزان هزینه دادرسی بر اساس پیچیدگی پرونده توسط وکیل تعیین می شود. جرایم روزنامه نگاری به رفتار مجرمانه نشریات و پرسنل روزنامه ها اطلاق می شود که از طریق رسانه های خبری به دیگران توهین، تهمت، تهدید، نشر اکاذیب، انتشار اسناد محرمانه دولتی و دادگاهی، توهین به اماکن و موسسات مقدس و تحریک دیگران به آسیب رساندن به اموال دیگران می کنند. . امنیت، تبلیغات علیه جمهوری اسلامی و…. در اینجا میزان فیش حقوقی حداقل 10 میلیون ریال تا 500 میلیون ریال است. از آنجایی که بسیاری از افراد متهم به جرایم روزنامه نگاری هستند و میزان مجازات هر فرد بسته به تعداد افراد درگیر در جرم متفاوت است، بهتر است وکیل همراه باشد تا به حقوق فردی لطمه ای وارد نشود. رویکرد دفاع از حقوق افراد است تا تحریم‌ها برای کسانی که کمترین تقصیر را دارند افزایش ناعادلانه نداشته باشد.

 

جرایم مربوط به مواد مخدر و قاچاق مواد مخدر در قوانین مبارزه با مواد مخدر به طور گسترده مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و هر جرمی با توجه به نوع خود مانند خرید، فروش، مصرف و غیره مجازات می شود. آنچه باید بدانیم این است که مجازات افرادی که مواد مخدر می فروشند و می فروشند با افرادی که به سادگی مواد مخدر مصرف می کنند متفاوت است. مجازات آنها متناسب با جرمی است که مرتکب شده اند: اعدام، حبس، شلاق و مجازات همگی نقدی است. بنابراین هنگامی که در مورد مواد مخدر صحبت می کنیم به این موضوع نگاه دقیق تری می کنیم و برآوردی از هزینه های وکیل جنایی را به شما ارائه می دهیم: در صورتی که جرم ارتکابی به عنوان اشد مجازات در نظر گرفته شود، میزان هزینه دادرسی با توجه به حساسیت پرونده بالا و از حداقل 50 میلیون ریال تا 2 میلیارد ریال خواهد بود. حمل و نگهداری 50 گرم تا 100 کیلوگرم موادمخدر به جزای نقدی، شلاق و جرایم قانونی از حداقل 10 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال محکوم می شود.

 

هزینه وکالت کیفری برای جرایم روزنامه نگاری

جرایم روزنامه نگاری به اعمال مجرمانه ای اطلاق می شود که نشریات و کارکنان روزنامه از طریق رسانه های خبری برای توهین، تهمت، تهدید، نشر اکاذیب، انتشار اسناد محرمانه دولتی و دادگاهی، توهین به اماکن و مؤسسات مقدس و تحریک به آسیب رساندن به دیگران انجام می دهند. ویژگی. . امنیت، تبلیغات علیه جمهوری اسلامی و…

 

استانداردهای حق الوکاله کیفری در پرونده های کیفری چیست؟

هنگام محاسبه و تعیین حق الوکاله یا وکیل کیفری در صورت عدم انعقاد قرارداد، قسمت مالی و تعاونی نرخ برای محکوم علیه جاری خواهد بود.

 

هزینه وکیل کیفری در صورت اختلاف مالی چقدر است؟

حق الوکاله یا حق الوکاله کیفری در دعاوی کیفری، دادرسی مالی و در صورت صدور حکم قطعی دادگاه بدوی مبنی بر قیمت مطالبه حداقل مبلغ 150000 ریال و 10% قیمت مطالبه و حداکثر مبلغ 300000 ریال می باشد. گاهی اوقات شما در یک پرونده کیفری شاکی هستید و می خواهید از حق الزحمه یک وکیل کیفری برای رسیدگی کیفری مطلع شوید