مشاوره حقوقي

وکیل انلاین در غرب تهران

مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی

 

اگر زوج اسناد مربوط به تأمین مسکن مستقل را علیرغم الزام به رعایت آنها به دادگاه ارائه نکند، زوجه می تواند از دادگاه بخواهد که بررسی مستقل مسکن را به مددکار اجتماعی واگذار کند. بدیهی است که در طول مشاوره حقوقی تلفنی، این موضوع ممکن است مورد توجه و رسیدگی قرار نگیرد که در این صورت نمی توان انتظار دریافت مشاوره حقوقی 100 درصد مطلوب را در طول مکالمه تلفنی داشت.

شماره تلفن وکیل آنلاین 24 ساعته

یکی از تفاوت های اصلی بین دادرسی و دادرسی کیفری، نحوه احضار طرفین است: در برخی موارد، وکلا به صورت 24 ساعته تلفنی برای احضار همه متهمان یک دادرسی کیفری حضور می یابند. در صورت عدم توجه متهم به احضاریه از سوی دادگاه احضار می شود اما نظر قانونی کاملاً متفاوت است. در صورت عدم توجه متهم به ابلاغیه، دادگاه این اختیار را دارد که متهم را غیابی محکوم کند. در این مورد برخلاف پرونده کیفری، پرونده زمانی مختومه تلقی می شود که متقاضی آن را پس بگیرد. وکیل تلفنی اساساً شخصی است که دارای مجوز وکالت است و مشاوره حقوقی را از طریق ارتباطات آنلاین و تلفنی ارائه می دهد. باید گفت ارائه مشاوره حقوقی رایگان یکی از مهمترین وظایف وکلا به صورت آنلاین و تلفنی است. آنها می توانند بدون نیاز به مراجعه شخص به موسسه حقوقی به تمامی سوالات و ابهامات حقوقی پاسخ دهند.

 

وکیل انلاین در غرب تهران رایگان

 

رسیدن یک مدرک در آخرین لحظه می تواند مانع از اعدام یک فرد بی گناه شود. در چنین شرایطی است که اهمیت کار شبانه روزی وکلا بیش از پیش آشکار می شود. لطفا بدانید که در این صورت، اگر من و شما قرار دهیم، وقت ارزشمند یک وکیل 24 ساعته صرف امور کمتر مهم می شود و او قادر به رسیدگی فوری به موضوع مهم اعدام این فرد نیست و ممکن است به خوبی بازداشت شویم. مسئول مرگ یک فرد بی گناه؛ موارد دیگری که نیاز به توجه فوری دارند ممکن است مسائل دارایی باشد، به ویژه املاکی که دستور تخلیه آنها صادر شده است، ممکن است با درمان لحظه آخری از بی خانمان شدن یک خانواده جلوگیری شود.

 

وکیل انلاین در غرب تهران شبانه روزی

به سوالات داوطلب با دقت گوش دهید و اطلاعات را یادداشت کنید. بدیهی است که اگر وکیلی اطلاعات اولیه پرونده را به درستی درک نکند، نمی تواند به سوالات مطرح شده پاسخ دقیق بدهد. در نهایت، اگر پاسخ نادرست باشد، شاکی می تواند به وکیل شکایت کند که پرونده به اشتباه افتاده است.