مشاوره حقوقی شرکت ها

وکیل تجاری برای شرکت

مشاور حقوقی خانواده شمال تهران

وکیل تجاری برای شرکت

 

 

شرکت تجاری متشکل از دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی که هدف آنها انجام عملیات تجاری است، شرکت تجارتی نامیده می شود. شرکتی که برای مقاصد تجاری تشکیل نشده و فعالیت تجاری نداشته باشد، شرکت حقوقی یا شرکت مدنی نامیده می شود.

 

انواع شرکت تجاری

شرکت تجاری سهامی

اینها شرکت هایی هستند که مسئولیت شرکا محدود به میزان سرمایه یا درصد سهام هر یک از شرکا است، مانند شرکت های سهامی عام، سهامی خاص و شرکت های با مسئولیت محدود.

شرکت های خصوصی

در این نوع مشارکت، مسئولیت شرکا نامحدود است و تعهدات شرکت متاثر از کلیه دارایی های شرکا از قبیل شرکا و شرکت های وابسته است.

شرکت های سهامی و غیر دولتی

در این نوع شرکت مسئولیت برخی از شرکا محدود به سرمایه آنها و مسئولیت سایر شرکا نامحدود است. این نوع شرکت در واقع توسط آمیزه ای از شرکت های سرمایه ای و فردی مانند شرکت های سهامی و غیر دولتی ایجاد می شود. شریک نوع اول را شریک ضامن و شرکای نوع دوم را شریک تضمین شده می گویند.

 

ویژگی های یک وکیل تجاری خوب

هنگامی که اختلافات شرکتی ایجاد می شود، تخصص یک وکیل تجاری بسیار ارزشمند است. آنها نماینده شرکت ها در دعاوی قضایی، تحقیقات و سایر مراحل قانونی هستند. وکلا می توانند برنامه ریزی استراتژیک، مشاوره حقوقی و وکالت از طرف کسب و کار ارائه دهند تا اطمینان حاصل شود که منافع قانونی و مالی کسب و کار محافظت می شود.

کارشناس دانش حقوقی

آموزش اصول حرفه ای را از انجمن های حرفه ای در زمینه حقوقی دریافت کنید

فعالیت بر اساس استانداردهای جهانی

برخورد با مشتریان غیرشخصی است

مهارت های حرفه ای را از طریق موقعیت های تجربی مختلف به دست آورید

مسائل شخصی و حرفه ای را از هم جدا کنید

ویژگی های وکلای حرفه ای برای شرکت های تجاری

 

چرا کسب و کارها به وکیل تجاری نیاز دارند؟

شرکت های خصوصی و بازرگانان مجاز به ارائه وکالت حقوقی به کارمندان خود به منظور طرح دعوی، دفاع یا تعقیب پرونده ها در دادگاه نیستند. بنابراین، شرکت ها و بازرگانان می توانند با وکالت نامه ای که به وکیل دادگستری داده اند، اقامه دعوی، دفاع و پیگیری پرونده های خود را در دادگاه پیگیری کنند.

 

چگونه وکیل تجاری انتخاب کنیم؟

امروزه ممکن است تعداد زیادی وکیل در اطراف خود داشته باشید که ادعا می کنند وکیل تجاری هستند اما واقعیت این است که همه آنها نمی توانند به صورت تخصصی و حرفه ای پرونده های تجاری را پیگیری کنند که مشکلات زیادی را ایجاد می کند. بنابراین توصیه می کنیم فردی را که می تواند معرفی کنید. اما باید به این مشکل هم توجه کنیم. در برخی موارد مشاهده می شود که شرایط بسیار پیچیده است و توصیه های غیر شخصی به تنهایی برای رسیدن به نتیجه صحیح کافی نیست. در این صورت، انتخاب عاقلانه این است: به مردم توصیه می کنیم تا از خود پیشگیری کنند. در صورتی که حقوق شما تضییع شده است، باید شخصا به دفتر حقوقی شرکت مراجعه کنید. در یک جلسه حضوری، وکیل شرکت می تواند موضوع را با جزئیات بیشتری در میان بگذارد و به سوالات مردم پاسخ دهد.

 

مزایای استخدام وکیل تجاری برای مشاوره حقوقی

وکیل شرکتی کسی است که با مسائل تجاری از صفر تا صد آشنا است و می تواند از ابتدای فرآیند پذیره نویسی از مشتری حمایت کند. دعوای حقوقی شرکتی می تواند پرهزینه باشد و تأثیر قابل توجهی بر یک تجارت داشته باشد. در اختلافات شرکتی، خطرات متعدد است و می تواند منجر به عواقب مالی جدی شود. مزایای استخدام وکیل تجاری برای مشاوره حقوقی موارد زیر می باشد:

مقرون به صرفه بودن: خدمات این وب سایت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک، استارت آپ ها و کارآفرینان است.

راحتی: شما می توانید خدمات حقوقی آنها را از آسایش دفتر یا منزل خود دریافت کنید.

دسترس‌پذیری: یک وب‌سایت کاربرپسند که امکان پیمایش و دریافت خدمات حقوقی را آسان می‌کند.

خدمات شخصی: وکلای تجاری خدمات حقوقی شخصی را بر اساس نیازهای خاص شما ارائه می دهند.

محرمانه بودن: وکلای تجارت، محرمانه بودن را جدی می گیرند و اطمینان می دهند که تمام اطلاعات شما محرمانه باقی می ماند.