مشاوره حقوقی شرکت ها

وکیل تجاری حضوری

مشاوره حقوقی تلفنی در تهران

وکیل تجاری حضوری

 

به طور کلی می توان گفت که حقوق ایران از دو بخش عمده حقوقی و کیفری تشکیل شده است. به ساده‌ترین زبان قانونگذار، هر آنچه در متون حقوقی می‌گوید، تنها تحت یکی از این دو عنوان عمده حقوقی، یعنی حقوقی و کیفری قرار می‌گیرد. بنابراین هر آنچه در قانون می بینید یا می شنوید باید در یکی از چارچوب ها و ساختارهای قانونی و کیفری بررسی شود.

وکیل تجاری حضوری

اگر بخواهیم یک مدل اقتصادی را پیش‌بینی کنیم، می‌توانیم آن را یک ماشین بسیار بزرگ در نظر بگیریم که در آن هر بنگاه اقتصادی مانند یک کارخانه، یک تولیدی یا یک فروشگاه رفاه مانند یک چرخ دنده عمل می‌کند. این چرخ دنده ها در کنار هم قرار گرفته اند و وقتی یکی از آنها می چرخد، دنده دیگر به لطف عنصری به نام سرمایه شروع به حرکت می کند. اقتصاد سالم اقتصادی است که در آن سرمایه بتواند در میان همه عناصر آن گردش کند. در اقتصاد سالم همواره بخشی از سرمایه به طور غیرمستقیم به خریدار بازگردانده می شود، زیرا همه افراد جامعه تا حدودی به یکی از چرخ دنده های این اقتصاد وابسته هستند.

 

نقش وکیل تجاری در شرکت ها

یک وکیل تجاری برای اعتماد باید ویژگی های زیادی داشته باشد که ما به طور خلاصه به چند مورد از آنها اشاره می کنیم تا بتوانید هنگام عقد قرارداد وکالت با خیال راحت عمل کنید. یکی از مشکلات اساسی و اساسی که در طول سالیان متمادی گریبانگیر بسیاری از افراد شده است این است که ممکن است به طور داوطلبانه یا غیرارادی درگیر امور تجاری شوند و به دلیل جریان یافتن این پرونده ها با موقعیت های مختلف پیچیده، آنها به وکلای تجاری اعتماد ندارند تقاضا بسیار قوی است.

 

انتخاب و مدت مأموریت مدیران و همچنین نحوه تعیین جانشین مدیرانی که به دلایل قانونی فوت، استعفا، تعلیق، عزل یا کنار گذاشته شده اند. تعیین مسئولیت ها و اختیارات مدیر. تعداد سهام تضمین شده ای که مدیر باید در وجوه شرکت واریز کند. مشخص می کند که شرکت یک یا چند بازرس و نحوه انتخاب آنها و همچنین مدت زمان ماموریت بازرس خواهد داشت. شروع و پایان سال مالی و همچنین مهلت های تشکیل ترازنامه و حساب سود و زیان و ارائه آنها به حسابرسان و مجمع عمومی سالانه را تعیین می کند. روش انحلال داوطلبانه یک تجارت و ترتیب انحلال امور آن. نحوه ویرایش وضعیت ها

وکیل تجاری حضوری

با انعقاد قراردادهای شرکتی؛ شرکت موظف است برای تحقق اهداف خود با سایر اشخاص حقیقی و حقوقی همکاری نماید. این همکاری ها باید به طور رسمی ثبت و از طریق قراردادهای مشخصی اتخاذ شود که بتوان از آنها برای جلوگیری از نقض حقوق طرفین در صورت بروز مشکل استفاده کرد. یکی از وظایف وکیل دادگستری ایفای نقش مهم در تنظیم قراردادهای شرکتی با تاکید بر نکاتی است که باید ذکر شود و یا برعکس، حذف عناصری که نباید در قرارداد ظاهر شوند.

نام کسب و کار، موضوع کسب و کار، و نوع رویداد برای تشکیل کسب و کار. در صورت نیاز به شعبه، مرکز اصلی شرکت و شعب آن می باشد. دوره مشارکت هویت کامل و شغل محل سکونت موسسان، به طور خلاصه ذکر این که آیا یک یا همه موسسین دارای سوابق، اطلاعات یا تجربه در امور شرکتی یا مشابه هستند. میزان سرمایه شرکت به ترتیب تعیین مقدار نقدی و غیرنقدی آن و نیز تعداد و نوع سهام سرمایه غیرنقدی شرکت با تعیین میزان، مشخصات، مشخصات و ارزش راه آن امکان پذیر است. کسب اطلاعات در مورد کیفیت و کمیت سرمایه غیر پولی. اگر بنیانگذاران نقاط قوت خود را در نظر گرفتند، چگونگی و چرایی آن نقاط قوت را با جزئیات مشخص کنید. میزان سرمایه تعهد شده توسط موسسین و میزان پرداختی را تعیین کنید. ذکر هزینه های انجام شده توسط موسس تا آن لحظه برای آمادگی برای ایجاد شرکت و تحقیقات انجام شده و همچنین برآورد هزینه های لازم قبل از شروع فعالیت شرکت.

وکلای تجارت در چه انواع اختلافات تجاری تخصص دارند؟

وکلای دعاوی تجاری در موارد زیر تخصص دارند:

اختلافات قراردادی: این رایج ترین نوع اختلاف تجاری است. وکلای تجاری در مناقشات قراردادی با تامین کنندگان، فروشندگان و مشتریان، مشاغل را نمایندگی می کنند.

اختلافات مالکیت فکری: وکلای تجاری در منازعات مربوط به ثبت اختراع، علائم تجاری و حق چاپ، نمایندگی کسب و کارها را بر عهده دارند.

اختلافات استخدامی: وکلای تجاری در دعاوی حقوقی نماینده مشاغل هستند.

چه زمانی به وکیل تجاری نیاز دارید؟

هیچ قانون خاصی در مورد زمان مراجعه به یک وکیل تجاری وجود ندارد. با این حال، بهتر است در اسرع وقت یک وکیل برای جلوگیری از مشکلات حقوقی استخدام کنید. وکلای شرکت های تجاری نیز در مورد مفاهیم سهام و انواع بحث می کنند. در واقع سهام جزء سرمایه یک شرکت سهامی است و میزان مشارکت، تعهدات و منافع صاحبان آنها را در شرکت سهامی مشخص می کند. اشتراک گذاری می تواند با نام یا ناشناس باشد. وقتی منافع هستند